خبرگزاری کار ایران

گل‌گهر شانسی نباخت!

بزرگ: گل به خودی بدشانسی مس بود/ دلیل شادی گلم صحبت‌های حسین‌خانی بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۰۸

مهاجم تیم مس کرمان معتقد است گل‌گهر سیرجان به اندازه 2 تیم بازیکن خوب دارد، اما در مقابل تیم جوان مس تا آستانه شکست پیش رفت.

شروین بزرگ در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در هفته چهارم لیگ برتر اظهار داشت: به هر حال بازی سختی بود و دربی استان کرمان کیفیت بالایی داشت. ما در نیمه اول خوب بازی نکردیم؛ اما در نیمه دوم بازی بهتری ارائه دادیم و حتی تا آستانه کسب پیروزی پیش رفتیم. منتهی بر روی یک بدشانسی در لحظات پایانی گل دریافت کردیم. 

وی درباره گلزنی‌اش در دربی کرمان، تصریح کرد: ما گل گهر را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در بازی‌های قبلی دیده بودیم که 3 مرتبه از روی ضربه ایستگاهی گل دریافت کردند. بنابراین در تمرینات روی این مسئله تاکید زیادی شده بود و کار کردیم. خداراشکر توانستم گلزنی کنم؛ اما حیف که برنده از زمین خارج نشدیم. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان درباره گل به خودی علی تهامی در دقایق پایانی گفت: تهامی بازیکن جوانی است و در بازی مقابل گل‌گهر یکی از بهترین‌های بازی بود. متاسفانه بر اثر یک بدشانسی توپ وارد دروازه خودی شد. 

بزرگ درباره استقبال هواداران از دربی کرمان گفت: مس کرمان هواداران زیادی دارد، و اگر قانون اجازه می‌داد کل ورزشگاه را پُر می‌کردند. از آنها بابت حمایت‌شان قدردانی می‌کنیم و به لطف انرژی همان‌ها بود که تمام تلاشمان را کردیم  و حتی تا یک قدمی کسب برد رفتیم. 

وی درباره شادی بعد از گلش که همراه با صدا زدن نام فرزاد حسین‌خانی او را در آغوش گرفت، عنوان کرد: جدای بحث سرمربی و بازیکن چندین سال در مس کنار فرزاد حسین خانی بازی کردم و او مثل برادر بزرگترم است. قبل از اینکه به زمین بروم، او مرا صدا زد و صحبت‌هایی بین ما انجام شد. به همین دلیل انگیزه خیلی زیادی برای گلزنی داشتم. شادی بعد گُلم به نوعی پاسخ همین صحبت‌ها بود. 

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این موضوع که چرا کمتر در ترکیب اصلی تیمش قرار می‌گیرد، گفت: در بازی اول مقابل نفت مسجد سلیمان در ترکیب ثابت حضور داشتم؛ اما متاسفانه دچار مصدومیت خفیفی شدم. بعد از آن باعث شد با صلاحدید کادرفنی در هفته دوم و سوم کمتر فرصت بازی داشته باشم. خوشبختانه مصدومیتم رفع شده و هر وقت کادرفنی صلاح بدانند بازی خواهم کرد. همانطور که در بازی مقابل گل‌گهر در نیمه دوم وارد زمین شدم و خداراشکر تلاشم را انجام دادم و گلزنی کردم.

بزرگ درباره اینکه مس کرمان با میانگین سنی پایین، در آستانه پیروزی مقابل گل‌گهر قرار گرفت، گفت: گل گهر به واسطه بازیکن اصلی و ذخیره 2 تیم خوب دارد و اصلاً نیاز به تعریف من ندارد. همه ما تلاش کردیم و اگر رقیب خوش شانس نبود ما برنده دربی کرمان می‌شدیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز