خبرگزاری کار ایران

بزرگ: در لیگ بازی آسان وجود ندارد/ امیدوارم این فصل بیشتر گلزنی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۱۷

مهاجم تیم فوتبال مس کرمان گفت: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد چرا که همه تیم‌ها خودشان را برای حضور پرقدرت در لیگ آماده می‌کنند. طبیعتاً تیم ما هم خودش را برای لیگ آماده می‌کند.

شروین بزرگ در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایط تیم فوتبال مس کرمان پیش از آغاز فصل بیست و دوم لیگ برتر، اظهار داشت: شرایط که عالی است. اردوی آماده‌سازی پیش فصل  دو بازی دوستانه انجام دادیم و 2 بازی دیگر هم انجام می دهیم. کم کم برای بازی اول آماده می شویم. 

وی در خصوص ارزیابی‌اش از قرعه کشی لیگ برتر، عنوان کرد: در لیگ برتر بازی آسان وجود ندارد چرا که همه تیم‌ها خودشان را برای حضور پرقدرت در لیگ آماده می‌کنند.  طبیعتاً تیم ما هم خودش را برای لیگ آماده می‌کند.

بازیکن تیم فوتبا مس کرمان در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت زمین چمن ورزشگاه راه آهن اکباتان بد است، تصریح کرد: پیدا کردن  زمین تمرین خوب در تهران سخت است البته تیم ما برای انجام ایفمارک و بازی دوستانه در تهران حضور دارد و قصد تمرینات پرفشار نداریم بیشتر برای برگزاری دیدار دوستانه به اینجا آمدیم. در بازیهای دوستانه معمولا زمین تمرین خوبی داریم. 

بزرگ درباره تجربه همکاری با فرزاد حسین‌خانی تصریح کرد:  آقا فرزاد حسین‌خانی عزیز ما است و کار کردن با او واقعاً لذتبخش است به هر حال همبازی‌ام بوده است و شناخت خوبی از هم داریم و امیدوارم بتوانم به او کمک کنم.

وی درباره اینکه درفصل بیست و دوم لیگ برتر چه تعداد گل می‌زند، گفت: انشاالله که از فصل قبل عملکردم بهتر باشد و بتوانم به تیم کمک کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز