خبرگزاری کار ایران

لوکاکو دربی میلان را از دست داد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۵۶۴

مهاجم تیم اینتر در تمرینات دچار آسیب دیدگی شده است.

به گزارش ایلنا، بر اساس گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، روملو لوکاکو بازی آتی سری آ مقابل کرمونزه را از دست خواهد داد و به دلیل مصدومیت از ناحیه ران، برای دربی آخر هفته آینده میلان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

ملی پوش بلژیکی از زمان بازگشت قرضی از چلسی به اینتر در سه بازی یک گل به ثمر رسانده است.

با این حال، او قبلاً مجبور به کناره‌گیری شده است، زیرا به گفته آندره آ برزاگی، خبرنگار اسکای اسپورت ایتالیا، در تمرین امروز به میزبانی کمپ آپیانو جنتیله از ناحیه ران آسیب دیده است.

بر اساس این گزارش، لوکاکو در ساعات آینده تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت، اما انتظار می‌رود دیدار روز سه‌شنبه سری آ مقابل کرمونزه در سن سیرو را از دست بدهد.

وضعیت او برای دربی روز شنبه دلامدونینا مقابل میلان در تردید است. لوکاکو در اولین حضورش در نراتزوری تحت هدایت آنتونیو کونته در 95 بازی 64 گل به ثمر رساند.

اینتر در سه بازی ابتدایی سری آ 6 امتیاز کسب کرده است و آخرین بازی را 3-1 خارج از خانه مقابل لاتزیو باخته است.

به گزارش گاتزتا اما لوکاکو مطمئناً دربی را از دست خواهد داد و برای دیدار 7 سپتامبر برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا هم در هاله ای از ابهام قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز