خبرگزاری کار ایران

ماجرای نکونام و انتخاب ترکیب بدون دژاگه و غفوری/ این فولاد مدعی می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۷۶۳

تیم فوتبال فولاد خوزستان با وجود جذب بازیکنان بزرگ نتوانسته است در قامت یک مدعی قهرمانی در سه هفته نخست لیگ برتر ظاهر شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته در هفته سوم لیگ برتر فولاد خوزستان میزبان تراکتور بود و با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید. در ترکیب اولیه فولاد، اشکان دژاگه جایی نداشت و وریا غفوری به کل از لیست 20 نفره تیمش دور بود. 

هر چند وریا با لباس شخصی در ورزشگاه شهدای فولاد حاضر بود و حتی با بعضی از حاضرین عکس یادگاری انداخت؛ اما باشگاه فولاد در خصوص مصدومیت احتمالی این بازیکن اطلاع رسانی نکرد تا این غیبت ابهام آمیز باشد. این در حالی بود که واکنش هواداران پرسپولیس خطاب به غفوری در هفته دوم لیگ برتر او را در مرکز حواشی قرار داد. روزی که فرزند کاپیتان سابق استقلال، هم در ورزشگاه آزادی حاضر بود. 

در مورد اشکان دژاگه اوضاع کمی متفاوت است. او در روز سی ام تیرماه به فولاد پیوست اما نکونام چند مرتبه درباره وضعیت بدنی وی اعلام کرده از شرایط او راضی نیست و باید خودش را زودتر برساند. دژاگه شب گذشته در دقیقه 3+90 گلزنی کرد و عصای دست نکونام شد. اهمیت این موضوع وقتی بیشتر شد که فولاد اولین بازی خانگی خود را با حضور هواداران برگزار می کرد. با این حال در اصل صحبت سرمربی فولاد تردیدی نیست که دژاگه از آمادگی صد در صد دور است، منتهی در لیگ کم کیفیت و کم توجه به استعدادیابی حرفه‌ای ایران، بازیکنان پا به سن گذاشته و با تجربه جام جهانی هنوز دارای شانس هستند.

در نهایت با وجود اینکه نکونام برنده از میدان خارج شد و اولین پیروزی فصلش را کسب کرد؛ منتهی هنوز نتوانسته به اندازه بازیکنان بزرگی که جذب کرده نتوانسته نمایش خوبی ارائه کند. این در حالی است که نکونام پیش از این اعلام کرده بود قصد دارد به دنبال تجربه جدیدی باشد و برای قهرمانی بجنگد اما نمایش فولاد در سه هفته نخست به صلابت یک مدعی قهرمانی نبوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز