خبرگزاری کار ایران

دلیل حذف نام هافبک جنجالی از فهرست گاندوها؛

ذوب آهن بی خیال اسد بیگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۶۰۵

باشگاه ذوب آهن نام سینا اسدبیگی را در فهرست نفرات خود به سازمان لیگ معرفی نکرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سینا اسدبیگی، هافبک دفاعی پرسپولیس که پرونده پیوستن او به این تیم از ذوب آهن هنوز باز است و در مورد آن بحث می‌شود، جایی در فهرست نفرات باشگاه اصفهانی که به سازمان لیگ ارائه شد ندارد و از این اقدام ذوبی‌ها اینطور برداشت شد که آنها وی را بازیکن خودشان نمی‌دانند و سند و مدرکی دال بر داشتن قرارداد با وی ندارند.

محمدمهدی رمضانی، مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت:‌ پرونده سینا اسدبیگی در جریان است و ما لایحه خودمان را همراه مدارک و مستندات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس ارسال کردیم و پرونده در دست بررسی است و با توجه به شرایط معمول صدور رأی آن مدتی زمان می‌برد و به این زودی‌ها بعید است رأی این پرونده صادر شود.

وی در مورد اینکه چرا نام اسدبیگی در فهرست ذوب آهن به سازمان لیگ ارائه نشد، گفت: ما نمی‌توانستیم فهرستمان را برای بازیکنی که در اختیار ما نیست پر کنیم و نیاز داشتیم جای او بازیکن به فهرست اضافه کنیم و برای همین نامش را خط زدیم ولی این ادله‌ حقوقی مبنی بر اینکه او بازیکن ما نیست محسوب نمی‌شود. ضمن اینکه ما دیگر به دنبال بازگشت اسدبیگی به ذوب آهن نیستیم و فقط می‌خواهیم حق و حقوق خودمان را که تضییع شده بدست بیاوریم و تا آخر پیگیر پرونده هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز