خبرگزاری کار ایران

دیدارهای ذوب آهن با پرسپولیس و تراکتور سه بر صفر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۷۱۵

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حضور بازیکنان جدید ذوب آهن در بازی با پرسپولیس و تراکتور را بلا مشکل می‌داند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمدباقر صادقی دروازه‌بان سابق تیم فوتبال ذوب‌آهن پس از شکایت از این باشگاه بابت دریافت مطالبات خود، در آذر ماه سال گذشته با حکم کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال باشگاه اصفهانی را به پرداخت یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان محکوم کرد.

محمدباقر صادقی اکنون با گذشت حدود هشت ماه از رأی صادره از سوی کمیته وضعیت، مدعی شده است پنجره نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن به دلیل شکایت او بسته بوده و ثبت قراردادهای این باشگاه در فصل جاری غیرقانونی است و به همین دلیل نیز نتیجه دیدارهای این تیم مقابل پرسپولیس – تراکتور در هفته‌های اول و دوم لیگ برتر می‌تواند به نفع رقبا تغییر یابد.

جمشید نور شرق، رئیس کمیته تعیین وضعیت در این خصوص به ایلنا گفت: بابت شکایت محمدباقر صادقی از ذوب آهن حکمی علیه این باشگاه صادر شده بود و این باشگاه هم در مدت قانونی اعتراض خود به این رأی ثبت کرده و به همین دلیل پرونده شکایت صادقی از باشگاه اصفهانی در کمیته استیناف باز است و هنوز رأی نهایی در این پرونده صادر نشده است.

وی افزود: کمیته وضعیت نیز به همین دلیل اجازه ثبت قرارداد بازیکنان ذوب‌آهن را صادر کرده است و تا زمان صدور رأی قطعی از سوی کمیته استیناف مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان خود ندارد و با این شرایط مدعی هستند بحث تغییر نتیجه دیدارهای ابتدایی ذوب‌آهن در فصل جاری منتفی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز