خبرگزاری کار ایران

ادامه ماجرای عجیب فوتبال مشهد؛

باوجود توافق امید وحدت با بنگر؛ پدیده «شهرخودرو» هنوز فروخته نشده!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۴۲۳

باوجود اینکه مسئولان تیم فوتبال امید وحدت معتقدند با خرید امتیاز، در لیگ یک حضور پیدا خواهند کرد، مسئولان شهرخودرو این موضوع را رد کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه امید وحدت خراسان رضوی در روز 21 مرداد ماه سال جاری با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که قصد دارد به عنوان نماینده جدید خراسان رضوی در لیگ یک کشور فعالیت کند. بعد از انتشار این اطلاعیه این موضوع در ذهن هواداران فوتبال مشهد بروز کرد که آنها امتیاز تیم فوتبال شهرخودرو مشهد را خریداری کرده‌اند.

در همین رابطه تیم مشهدی با محسن بنگر برای هدایت تیم خود توافق کردند. پیش از این رحمان رضایی با مدیران این باشگاه مذاکرات جدی داشت اما در نهایت به دلیل فراهم نبودن شرایط به توافق نرسید.

در همین رابطه یکی از مدیران باشگاه شهرخودرو در گفتگو با ایلنا اظهار داشت: «تا این لحظه بازیکن اتفاقی برای تغییر مالکیت شهرخودرو اتفاق نیفتاده است. 2 یا 3 گروه مختلف برای خرید این باشگاه پیشنهاد ارائه کردند؛ اما تا زمانی که پول نیاورند و قرارداد فروش منعقد نشود، نمی‌توان گفت شهرخودرو را خریداری کرده است. به هر حال هر تیمی می‌تواند برای خودش سرمربی انتخاب کند. اما از نظر شهرخودرو هیچ توافقی صورت نگرفته است.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز