خبرگزاری کار ایران

میرجوان: اتلاف وقت؟ بازیکنان فولاد هم زمین افتادند!/ امیدوارم هواداران در ورزشگاه حاضر باشند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۱۶۹

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به انتقادات نکونام پیرامون اتلاف وقت توسط هم تیمی‌هایش گفت: بازیکنان فولاد هم چند مرتبه روی زمین قرار گرفتند و مصدوم شدند، آنها هم قصد اتلاف وقت داشتند؟!

عماد میرجوان در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: کلاً یک جلسه با صنعت نفت آبادان تمرین کردم. کارهای تاکتیکی خودمان را پیگیری کردیم. تمرین داشتیم . البته در طول این مدت مربی بدنساز داشتم هم کار بدنی و هم کار با توپ انجام می دادم اما تمرین به همراه تیم نداشتم.

وی افزود: خیلی‌ها فکر می‌کردند تیم ما با اختلاف زیادی شکست می خورد، اما در زمین ثابت کردیم اینطور نیست. همه بازیکنان از دل و جان مایه گذاشتند تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم. این در حالی است که ما باید چند بازیکن دیگر جذب کنیم تا تکمیل شویم. 

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان درباره مصدومیتش حین بازی فولاد خوزستان و انتقادات جواد نکونام بابت مصدومیت‌های متوالی گفت: عضله پایم دچار گرفتگی شد  و با توجه به شرایط تمرینی مسئله طبیعی در فوتبال است. هفته‌های ابتدایی لیگ برتر در ایران این مسئله طبیعی است. چرا که معمولاً انتخاب مربی و بقیه مسائل اکثر تیم‌ها دیر مشخص می‌شود. با این حال فولاد که نسبتاً تمریناتش را زودتر آغاز کرده بود بازیکنانش چند مرتبه مصدوم شدند و فوتبال همین است. حالا باید بگویم بازیکنان فولاد هم قصد اتلاف وقت داشتند؟!

میرجوان درباره تقابل با آلومینیوم اراک در هفته دوم لیگ برتر، گفت: در این مسابقه تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که برنده باشیم و امیدواریم هوادارنمان در این مسابقه تماشاگر مسابقه باشند. اگر می خواهیم نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کنیم، باید در دیدارهای خانگی برنده باشیم و 3 امتیاز را کسب کنیم. امیدوارم در حضور هواداران‌مان جشن پیروزی بگیریم.

وی در پاسخ به اینکه مسائل مالی باشگاه نفت چطور پیش می‌رود، گفت: در این سالها تحت قرارداد باشگاه‌های نفتی بودم و از شرایط آنها آگاهی کامل دارم و قوانین بعضی مواقع مانع پیشرفت تیم‌ها می‌شود. به هر حال صحبت‌هایی  شده و قرار است بخشی از قرارداد پرداخت شود. امیدوارم این مسئله هر چه سریعتر اتفاق بیفتد تا انگیزه بازیکنان حین برگزاری لیگ مضاعف باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز