خبرگزاری کار ایران

تهی‌دست: دنبال وقت تلف کردن نبودیم/ امتیاز گرفتن از فولاد آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۸۳۲

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به انتقادات سرمربی و بازیکن فولاد اعلام کرد که تیمش به دنبال اتلاف وقت نبوده، شرایط بدنی باعث مصدومیت‌های متوالی تیمش در هفته اول بود.

میثم تهی‌دست در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی صنعت نفت آبادان مقابل فولاد خوزستان در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: واقعاً بازی سخت و پرفشاری داشتیم. فولادی تیمی نیست که در زمین خودش به راحتی امتیاز از دست بدهد و بازیکنان بسیار خوبی در فصل نقل و انتقالات جذب کرد. در ادامه  لیگ خواهد دید که فولاد حتی ممکن است مقابل تیم‌های بزرگ لیگ برتری چه نتایجی کسب می‌کند. به این موضوعات مشکل تیم ما را اضافه کنید. یکسری از بازیکنان جدیداً به تیم اضافه شدند. چند بازیکن مانند طالب ریکانی و حسن بیت سعید مصدوم هستند. طبیعی بود که بازی برای ما پرفشار و با مصدومیت‌های متوالی بازیکنان روبرو شود.

وی در پاسخ به این سوال که ساسان انصاری و جواد نکونام بعد از مسابقه معتقد بودند که این مصدومیت‌ها عمدی و برای اتلاف وقت مسابقه بود، تصریح کرد: به نظر هر تیمی شرایط خودش را دارد. تیم ما تمریناتش را دیرتر آغاز کرد و بعضی بازیکنان مانند عماد میرجوان حتی با یک جلسه تمرین در بازی حاضر شدند، طبیعی است که روی بازیکنان ما فشار ایجاد شود. اما اینکه بگوییم دنبال اتلاف وقت و نتیجه گرفتن از این راه بودیم، خیر! قطعاً اینطور نبوده است. در بازی ابتدایی فصل طبیعی است که هنوز در فاز بدنسازی باشند. 

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره همکاری با رضا پرکاس سرمری تیمش گفت: پرکاس مربی مودب و قابل احترامی است. بنده جدیداً (10 روز) به اردوی تیم اضافه شدم قطعاً در ادامه لیگ بهتر و بیشتر می‌توانم درباره این همکاری صحبت کنم.

تهی‌دست درباره دغدغه مسائل مالی صنعت نفت آبادان گفت: ابتدای فصل سرقرارداد دغدغه و مسائل مالی دغدغه داشتیم. حتی در گذشته یکبار صنعت نفت به رده‌های بالای لیگ برتر رسید اما به دلیل مشکلات مالی در نیم فصل دوم افت کرد. امیدوارم مشکلات حل شود و مسئولان به این قضیه ورود کنند. صنعت نفت یکی از دلخوشی‌های مهم مردم آبادان است، حیف است این موضوع را از آنها دریغ کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا مصدومیت میرهادی میرجوان مقابل فولاد خوزستان سطحی یا جدی است، گفت: تا آخرین لحظه که کنار هم بودیم مشکل خاصی نبود و بنابه دلیل شرایط تمرینی و دیر ملحق شدن به تمرینات گروهی این مسائل طبیعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز