خبرگزاری کار ایران

قرارداد کدام بازیکن بارسلونا ثبت نشده است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۴۷۸

باشگاه بارسلونا پیش از دیدار با رایووایکانو، لواندوفسکی، رافینیا، کسیه و کریستنسن را در لالیگا ثبت کرد.

به گزارش ایلنا، بارسلونا چندین خرید جدید خود را در لالیگا ثبت کرده است و برخی از بهترین نقل و انتقالات خود را واجد شرایط بازی برابر رایو وایکانو در اولین بازی فصل می‌کند.

بارسا در حال رقابت با زمان بود تا بازیکنان جدید را به موقع ثبت نام کند و آن‌ها بتوانند برای بازی آخر هفته در نیوکمپ بخشی از تیم باشند.

وضعیت مالی وخیم تیم کاتالانی باعث شد رسمی کردن خریدهای جدید برای حضور در لالیگا برای آن‌ها دشوار باشد، اما آن‌ها موفق شده‌اند آن‌ها را به عنوان بخشی از تیم تأیید کنند.

رابرت لواندوفسکی، فرانک کسیه، رافینیا و آندریاس کریستنسن تازه واردانی هستند که ثبت نام کرده‌اند. در واقع، این چهار نفر همگی برای حضور در تیم برای بازی آینده انتخاب شده‌اند.

علاوه بر این، سرجی روبرتو و عثمان دمبله که قراردادشان با بارسا قبل از اینکه اخیراً به قراردادهای جدید متعهد شوند به پایان رسیده بود نیز ثبت شده است.

ژول کونده که از سویا در قراردادی به ارزش اولیه 50 میلیون یورو (42 میلیون پوند / 50 میلیون دلار) به سویا پیوست، تنها چهره جدید در نیوکمپ است که هنوز توسط باشگاه ثبت نشده است، اما این باید هفته آینده انجام شود.

وضعیت وحشتناک مالی بارسلونا، ثبت نام به موقع بازیکنان برای شروع فصل جدید را برای آن‌ها دشوار کرد.

 

باشگاه علیرغم بدهی قابل توجهی که دارد، این فصل هزینه زیادی کرده اما استفاده آن‌ها از "اهرم‌های اقتصادی" برای افزایش سرمایه در تابستان به آن‌ها آزادی جذب بازیکنان جدید را داده است.

این باشگاه 10 درصد از حقوق تلویزیونی خود را برای لالیگا به سرمایه گذاری Sixth Street Partners فروخت و پس از آن 15 درصد دیگر را به مبلغ 582 میلیون یورو (495 میلیون پوند / 591 میلیون دلار) به ارمغان آورد.

باشگاه همچنین از آن زمان فروش 25 درصد از استودیو بارسا را ​​به قیمت 100 میلیون یورو (84 میلیون پوند / 102 میلیون دلار) به socios.com تأیید کرده اما باید اهرم چهارم را برای ثبت همه خریدهای جدید خود فعال کند.

بارسا می‌تواند 24.5 درصد باقی مانده از استودیو بارسا را ​​بفروشد که 100 میلیون یورو دیگر به ارمغان می‌آورد. روز جمعه، آن‌ها با فروش 24.5 درصد از استودیو بارسا به Orpheus Media، 100 میلیون یورو (85 میلیون پوند/103 میلیون دلار) دیگر را اعلام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز