خبرگزاری کار ایران

آغاز فصل جدید سری آ: برنامه 4 دیدار شنبه شب

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۵۵

مسابقات فصل جدید سری آ امشب برگزار می‌شود.

 

به گزارش ایلنا، مسابقات فصل 23-2022 باشگاه‌های ایتالیا عصر امروز آغاز می‌شود. برنامه کوتاه مسابقات امشب فصل جدید سری آ را مشاهده می‌کنید:

میلان - اودینزه (ساعت 21)

پس از کسب اسکودتو در ماه مه، برای اولین بار در بیش از یک دهه، آث میلان عصر شنبه دفاع از تاج و تخت خود را مقابل اودینزه آغاز خواهد کرد.

سن سیرو میزبان اولین بازی قهرمانان در فصل 2022-23 خواهد بود و روسونری تحت فشار قرار دارد تا با پیروزی فصل را شروع کند.

میلان ممکن است در بازار نقل و انتقالات ضعیف عمل کرده باشد، اما آن‌ها روش بازی مشخصی دارند و در دو سال گذشته ثابت کرده‌اند که موثر هستند.

برای شروع فصل جدید، یک بازی خانگی در برابر حریفان نسبتاً ساده باید یک هدیه باشد، اما اودینزه می تواند حریف دشواری باشد و به راحتی تسلیم نخواهد شد.

سمپدوریا - آتالانتا (ساعت 21)

پس از یک دوره نزولی دردسرساز، آتالانتا به دنبال آن است که فصل 2022-2023 سری A را با پیروزی در روز شنبه آغاز کند، زیرا آن‌ها به دیدار سمپدوریا می‌روند.

برگاماسکی‌ها با سقوط به جایگاه هشتم در فصل گذشته - بسیار پایین‌تر از استانداردهای بالای اخیرشان - به استادیوم لوئیجی فراری می‌رسند، در حالی که میزبان آن‌ها فصل سخت‌تری را پشت سر گذاشتند و تنها به سختی از سقوط اجتناب کردند.

حتی اگر آتالانتا بتواند دوباره به ارتفاعات بی‌سابقه‌ای که در فصول گذشته کاهش یافته بود، دست یابد، مطمئناً پیشرفت آن‌ها زمان می‌برد.

یک مسابقه ظاهراً مهربان برای شروع فصل جدید باید به آن‌ها در این راه کمک کند و تیم میهمان می‌تواند با یک برد مشکلات سمپدوریا را افزایش بدهد.

لچه - اینتر میلان (ساعت 23:15)

پس از بازگشت به لیگ برتر، لچه با آزمایش سختی از اعتبار خود در سری آ روبرو می‌شود، زیرا آن‌ها امروز در ورزشگاه ویادل‌ماره از اینترمیلان استقبال می‌کنند.

قهرمان فصل گذشته سری B پس از نایب قهرمانی مقابل میلان در ماه می، نراتزوری را که قصد بازپس گیری اسکودتو در فصل 2022-23 را دارند، سرگرم خواهد کرد.

اینتر در طول پیش فصل به وضوح در وضعیت خوبی قرار داشت، اما همچنین نشانه‌هایی از آسیب پذیری دفاعی را نشان داد، بنابراین پیروزی در ویادل‌ماره نباید بدیهی تلقی شود.

اگرچه آن‌ها ممکن است دروازه خود را بسته نگه ندارند، اما نراتزوری به لطف منابع فراوانشان در یک سوم پایانی، همچنان در شب افتتاحیه فصل 2022-23 خود کاندید پیروزی خواهد بود.

مونزا - تورینو (ساعت 23:15)

پس از یک تابستان پرحاشیه برای تیم سازی، مونزا جاه طلب اولین بازی خود در سری آ را شنبه شب انجام می‌دهد و در استادیوم بریانتو میزبان تورینو خواهد بود.

در حالی که میزبان از مرحله پلی آف سری B به سبک نمایشی عبور کرد تا به سری آ برسد - جایی که آنها می‌خواهند تأثیر زیادی بگذارند - میهمان آن‌ها پس از چندین بار سقوط از یک فصل امن در میانه جدول لذت بردند.

مطمئناً یک پیروزی از مونزا در روز اول زیاده‌خواهی است ​​زیرا آن‌ها به مسیر برنامه ریزی شده خود برای رسیدن به جدول بالای کالچو ادامه می‌دهند و ممکن است مدتی طول بکشد تا بازیکنان جدیدشان در آن سطح باشند.

اگرچه ممکن است فصل سختی در پیش رو برای تورینو باشد، اما آن‌ها توسط یک تاکتیک‌دان زیرک نظارت می‌شوند که تضمین می‌کند حداقل شکست دادن آن‌ها سخت است: ایوان یوریچ

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز