خبرگزاری کار ایران

تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان؛ مدال برنز مرادی و کلهر قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۵۴۸

نماینده کشورمان در روز پنجم رقابت های قهرمانی تکواندو نوجوانان جهان با صعود به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردند.

به گزارش ایلنا، در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، امروز شنبه 15 مرداد ماه تکواندوکاران اوزان 73- و 78- کیلوگرم پسران و 59- و 63- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود رفتند که از میان 3 نماینده تیم ملی ایران، دو تکواندوکار راهی مرحله نیمه نهایی شده و یک تکواندوکار هم از دور مسابقات خارج شد.  

 

در وزن 63- کیلوگرم ساغر مرادی در حضور38 تکواندوکار دور نخست «بن یونس» از مراکش را با نتایج (15 بر یک و 13 بر یک) پشت سر گذاشت و سپس «ستینل» از ترکیه را 2 بر صفر و با نتایج (13 بر صفر و 3 بر صفر) شکست داد. وی در 2 مبارزه بعدی خود «سو یو سی» از چین تایپه را در 2 راند با نتایج (11-8 و 3 بر صفر) به همراه « والنتینو» از ایتالیا را با نتایج (13 بر 3 و 13) بر یک شکست داد و ضمن راهیابی به مرحله نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کرد.

 

رضا کلهر در وزن 73- کیلوگرم که 38 تکواندوکار حضور داشتند، دور نخست «هه ینگ جیه» از چین تایپه را در 2 راند با نتایج (14 بر 2) شکست داد و سپس «کیم دو هئون» از کره جنوبی را با نتایج (16-4 و 8 بر 6) پشت سر گذاشت. وی در مرحله یک چهارم نهایی طی 2 راند مقابل «اورین باسار» از قزاقستان به برتری رسید و مدال برنز خود را قطعی کرد.

 

پونه جعفر صالحی در وزن 59- کیلوگرم پس از 2 پیروزی برابر «کیسینکا» لهستان و «عسکروا» از قزاقستان، در مرحله یک هشتم نهایی مقابل «کاتوگنو» از ایتالیا در یک دیداری نزدیک با نتایج (8 - صفر جعفر صالحی - 11-12 نماینده ایتالیا و 6-7 نماینده ایتالیا) شکست خورد و از گردونه رقابت ها خارج شد.

 

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در صوفیه جریان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز