خبرگزاری کار ایران

رضایی و فتحی نمایندگان ایران در روز چهارم تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۰۲۰

سیزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان فردا جمعه با حضور دو تکواندوکار از کشورمان پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا، در ادامه این رقابت‌ها که به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه جریان دارد، فردا جمعه 14 مردادماه تکواندوکاران اوزان 63- و 68- کیلوگرم پسران و 55- کیلوگرم دختران به دیدار حریفان خود می‌روند که تیم ملی ایران در ۲ وزن نماینده دارد. 

متین رضایی در وزن 49- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، به دیدار «هانو گلب» از مولداوی می رود. یکی از تکواندوکاران مجاستان، مراکش، سومالی یا استرالیا را پیش رو خواهد داشت. در این وزن 49 تکواندوکار حضور دارند. 

در وزن 55- کیلوگرم دختران که 40 تکواندوکار شرکت دارند، فرشته فتحی دور نخست به دیدار «نیکا کاراباتیچ» از کرواسی خواهد رفت و در سپس به دیدار یکی از تکواندوکاران رومانی، آلبانی یا اکراین می رود. در قسمت پائین این جدول هم تکواندوکاران مغولستان، مجارستان، اتریش، سومالی و لبنان حضور دارند. 

تیم ملی ایران تا روز سوم این دوره از مسابقات موفق به کسب ۳ مدال طلا و یک نقره شده است. سوگند شیری، مبینا نعمت زاده و ابوالفضل زندی ۳ مدال طلا و پرنیا سلمانی هم یک مدال نقره برای تیم کشورمان کسب کردند.

امیر عباس رهنما تنها تکواندوکاران کشورمان در مسابقات روز سوم بود بود که بعد از سه پیروزی برابر حریفانی از سوریه، مصر و عربستان، به قزاقستان باخت و حذف شد. 

سیزدهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تا روز یکشنبه شانزدهم مردادماه در صوفیه جریان خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز