خبرگزاری کار ایران

مصدومیت تکان‌دهنده صالح حردانی: استقلال با بحران دفاع راست مواجه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۳۵۹

مدافع ملی پوش تیم استقلال تهران در مسابقه برابر هوادار دچار آسیب دیدگی شد؛ مصدومیتی که پیامد قابل توجهی برای کادرفنی این تیم داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، استقلال تهران روز جمعه در دیداری تدارکاتی برابر هوادار به میدان رفت و با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد. دومین دیدار آماده‌سازی آبی‌ها پس از پایان اردوی برون مرزی ترکیه با مصدومیت مدافع ملی پوش این تیم به پایان رسید.

باشگاه استقلال پس از این دیدار اعلام کرد که صالح حردانی "به دلیل ضرب خوردگی و جهت جلوگیری از تشدید مصدومیت از زمین بازی خارج شد و بلافاصله اقدامات درمانی روی او انجام شد."

انتشار خبری آسیب دیدگی حردانی که قرار است میزان دقیق آن طی روزهای پیش رو مشخص شود، نگرانی بزرگی را برای کادرفنی و همینطور هواداران استقلال ایجاد کرد.

چرا مصدومیت حردانی نگران کننده است؟

خبر آسیب دیدگی مدافع 23 ساله از این جهت نگران کننده بود که او جانشینی در ترکیب این تیم ندارد. حردانی تنها بازیکن استقلال در پست تخصصی دفاع راست است و بازیکنی در نقل و انتقالات تابستانی در این پست به جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو ملحق نشده است. کوین یامگا توانایی بازی در سمت وینگر راست را دارد و همچنین رضا میرزایی به عنوان خرید جدید در سمت راست خط میانی می‌تواند بازی کند اما استقلال پس از تایید جدایی وریا غفوری، بازیکن در این پست به خدمت نگرفت.

این مصدومیت چه پیامدی داشت؟

آسیب حردانی که بعید به نظر می‌رسد چندان جدی باشد که او را چند هفته از میادین دور نگه دارد، تلنگر بزرگی به کادرفنی و باشگاه استقلال بود. در صورتیکه استقلال در میانه مسابقات حساس لیگ برتر دچار چنین اتفاقی شود، بازیکنی وجود نداشت که بتواند انتخاب مطمئنی برای جانشینی حردانی باشد. استقلال در پست هافبک بازیساز هم در نقل و انتقالات تابستانی بازیکنی جذب نکرده است و اگر شرایط جذب محبی به سرانجام نمی‌رسید، آن‌ها با جدایی امیرحسین حسین زاده در پست وینگر چپ هم با این مشکل مواجه می‌شدند.

خرید دوباره از فولاد؟

باشگاه فولاد خوزستان از مشتریان جدی آرش رضاوند است اما ساپینتو با جدایی این بازیکن مخالفت کرده است. باتوجه به مصدومیتی که پیش آمده شاید نظر کادرفنی برای جدایی رضاوند تغییر کند و آن‌ها راضی به جدایی این بازیکن در صورت جذب یک بازیکن از تیم جواد نکونام شوند. مجتبی نجاریان، مدافع تیم فولاد از گزینه‌های مطرح شده در حوالی اهداف نقل و انتقالاتی استقلال بوده که شاید با چراغ سبز سرمربی پرتغالی به جدایی رضاوند آن‌ها خواستار جذب مدافع 24 ساله قرمزپوشان اهوازی شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز