خبرگزاری کار ایران

تاکید کاپیتان‌های لیگ برتر انگلیس علیه نژادپرستی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۸۳

بازیکنان در مسابقات منتخب زانو می‌زنند تا پیام ضد نژادپرستی مداوم را برجسته کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، پیش از فصل جدید، کاپیتان‌های باشگاه‌های لیگ برتر تعهد خود را برای مبارزه با نژادپرستی و همه اشکال تبعیض تایید کردند.

بازیکنان تصمیم گرفته‌اند از لحظات خاصی در طول رقابت‌های آتی برای زانو زدن استفاده کنند تا این پیام را تقویت کنند که نژادپرستی در فوتبال یا جامعه جایی ندارد.

لیگ برتر از تصمیم بازیکنان حمایت می‌کند و در کنار باشگاه‌ها، از این فرصت‌ها برای ارتقای پیام‌های ضد نژادپرستی به عنوان بخشی از برنامه "لیگ جایی برای نژادپرستی نیست" استفاده خواهد کرد.

در برخی رویدادها و رویدادها مانند دور افتتاحیه و پایانی، باکسینگ دِی، جام لیگ و فینال جام حذفی، دوره‌های ضد نژادپرستی در اکتبر و مارس استفاده خواهد شد.

کاپیتان های لیگ برتری در بیانیه‌ای گفتند: "ما تصمیم گرفتیم لحظات مهمی را برای زانو زدن در طول فصل انتخاب کنیم تا وحدت خود را در برابر همه اشکال نژادپرستی برجسته کنیم و در این کار به نشان دادن همبستگی خود برای یک هدف مشترک ادامه می دهیم. ما قاطعانه متعهد به ریشه کن کردن تعصب نژادی و ایجاد جامعه ای فراگیر با احترام و فرصت های برابر برای همه هستیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز