خبرگزاری کار ایران

امیری:‌ شرایط همکاری با صنعت نفت را ندارم/ پیشنهادات بدموقع لیگ برتری؟ عادت کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۰۰

بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید به انتخاب دیرهنگام تیم‌هایش و از دست رفتن فصل بدنسازی در لیگ برتر عادت کرده است.

علی امیری در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین شرایطش بعد جدایی از صنعت نفت آبادان اظهار داشت: دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کنم و منتظرم ببینم خدا چه می‌خواهد. 

وی در پاسخ به این که از کدام تیم‌ها پیشنهاد دارد، عنوان کرد: اینکه بخواهم اسم تیمی را بگویم حرفه‌ای نیست. از لیگ دسته یک پیشنهادات خوبی دریافت کردم اما تمایل ندارم در لیگ یک به میدان بروم. در لیگ برتر هم باید ببینیم شرایط چطور پیش می‌رود.

امیری در پاسخ به اینکه آیا دیر ملحق شدن به تیم و از دست رفتن فرصت بدنسازی، کار را برای او در لیگ برتر سخت نمی‌کند، گفت: در این مدت دائما در تمرین بودم اما بدنسازی به همراه بازیکنان و زیر نظر کادرفنی باعث می‌شود بازیکن به شرایط ایده‌آل خود نزدیک شود. اما در این سال‌های فوتبال به این شرایط عادت کردم. امیدوارم امسال زودتر تیم خودم را انتخاب کنم و در بازی‌های دوستانه برای لیگ برتر بیشتر آماده شوم.

وی درباره اینکه آیا قصد دارد در فصل بیست و دوم لیگ برتر دوباره عضوی از تیم صنعت نفت آبادان باشد، گفت: واقعیت دیگر شرایط اینکه عضو تیم صنعت نفت آبادان باشم را ندارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز