خبرگزاری کار ایران

امیری: با مسائل مالی جایگاه صنعت نفت خوب بود/ حامدی‌فر به جز فوتبال، اخلاق خیلی خوبی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۰۴۱

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با توجه به بضاعت مالی تیم و اینکه خیلی دیر به باشگاه بودجه تزریق شد به نظرم نتیجه خوبی گرفتیم. علیرضا منصوریان تیم را متحد نگاه داشت.

علی امیری در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیتش بعد از پایان فصل بیست و یکم لیگ برتر اظهار داشت: با صنعت نفت آبادان قرارداد یکساله داشتم که بعد از لیگ به پایان رسید. در این فصل  13 یا 14 بازی انجام دادم. آقای منصوریان از عملکردم راضی بود و هواداران صنعت نفت در فضای مجازی از من حمایت کردند. جا دارد از آنها قدرانی کنم. 

وی افزود: فعلاً مشغول آماده‌سازی خودم برای فصل جدید هستم. چند پیشنهاد همکاری به دستم رسیده است، اما با توجه به شرایط انتخاب سرمربی‌ها منتظر می مانم تا تکلیف آنها تعیین شود. خود باشگاه هم که هنوز قضیه انتخاب سرمربی و برنامه فصل بعدش مشخص نیست.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به جایگاه تیمش در لیگ بیست و یکم گفت: با توجه به بضاعت مالی تیم و اینکه خیلی دیر به باشگاه بودجه تزریق شد به نظرم نتیجه خوبی گرفتیم. علیرضا منصوریان تیم را متحد نگاه داشت و چند هفته زودتر در لیگ برتر تثبیت شدیم.

امیری در رابطه با انتقال امید حامدی‌فر به استقلال گفت: به امید حامدی‌فر تبریک می گویم. او به جز فوتبال، اخلاقی بسیار خوبی دارد. امیدوارم استعدادش در استقلال بیشتر دیده شود. صنعت نفت استعدادهای جوان زیادی دارد و امیدوارم به حق‌شان در فوتبال برسند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز