خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا: مقصد هافبک رئال مادرید مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۹۸۹

برترین و به روزترین اخبار نقل و انتقالات و شایعات از سراسر جهان دنیای فوتبال را دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا را در زیر مشاهده می‌کنید:

* رسمی: آنجلینو مدافع چپ اسپانیایی لایپزیش با قراردادی قرضی به هوفنهایم پیوست.

* الکس مورنو با انتشار بیانیه ای اعلام کرد در رئال بتیس ماندنی است! در نتیجه این مدافع چپ 29 ساله در تابستان امسال به ناتینگهام فارست ملحق نخواهد شد و فارست به دنبال گزینه های دیگر خواهد رفت.

* اسکای: منچستریونایتد با یوونتوس برای جذب آدریان رابیو به توافق نهایی رسید.

* جانلوکا دی مارتزیو: یوونتوس تمام تلاش خود برای خرید فیلیپ کوستیچ، ستاره آینتراخت فرانکفورت را به کار گرفته است.

* منچستر ایونینگ نیوز: منچستر یونایتد با مبلغ درخواستی یوونتوس برای آدرین ربیو موافقت کرد. اکنون مذاکرات با ایجنت وی برای رسیدن به توافق شروع شده است.

* میگل دلینی از ایندیپندنت: چلسی اکنون 10 میلیون پوند با قیمت تعیین شده لستر سیتی برای وسلی فوفانا فاصله دارند. آن‌ها در حال آماده سازی برای ارائه پیشهاد جدیدی برای جذب این مدافع وسط به لسترسیتی هستند.

* دیوید اورنستین: ترجیح فرنکی دیونگ اکنون ماندن در بارسلونا است. در صورت ترک کردن بارسلونا مقصد مشخص نشده است اما منچستر یونایتد از زمان توافق با بارسلونا بدنبال جذب وی است و چلسی برای بستن قرارداد با وی فشار می‌آورد.

* رسمی: آدام اسمیت مدافع بورنموث قرارداد خود را تا سال 2024 با این تیم تمدید کرد.

* هلدر کاستا وینگر باشگاه لیدز با قراردادی قرضی به مدت یک فصل راهی الاتحاد عربستان شد.

* فابریتزیو رومانو: توافق بین تاتنهام و ویارئال برای جیووانی لو سلسو در حال نزدیک شدن است. ویارئال اطمینان دارد که مذاکرات هفته آینده برای رسیدن به توافق کامل ادامه خواهد یافت.

 


7‌ اوت

* اسپورت وان: چلسی برای انتقال تیمو ورنر به لایپزیگ 30 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

* دی‌مارزیو: منچستریونایتد پیشنهاد 8.5 میلیون یورویی برای مارکو آرناوتوویچ مهاجم سابق استوک‌سیتی و وستهم را فرستاده است که توسط بولونیا رد شد.

* رسمی: خورخه سانچز مدافع 24 ساله باشگاه کلاب آمریکا مکزیک، با عقد قراردادی پنج ساله راهی آژاکس شد.

* رسمی: نتو دروازبان سابق بارسلونا به صورت رایگان به بورنموث پیوست.

* فابریتزیو رومانو: چلسی تیمو ورنر را با قراردادی دائمی به لایپزیگ می‌فروشد.

* دی مارزیو: انتظار می‌رود پاری سن ژرمن خیلی زود پیشنهاد بدهد، تقاضای اولیه ناپولی برای فابیان رویز 30 میلیون یورو است، معامله با قیمت کمتری انجام می شود. طرف ایتالیایی کیلور ناواس را می‌خواهد. این دو انتقال به هم ربطی ندارند.

* فابزیزیو رومانو: انتقال ادیسون کاوانی به ویارئال در حال منتفی شدن است و احتمال انتقال آن به بوکا جونیورز زیاد است.

* کریستیانو رونالدو که شایعات فراوانی حول آینده‌اش وجود داشت، از آمادگی‌اش برای آغاز فصلی جدید در منچستریونایتد سخن گفت.

* فابریزیو رومانو: آنتونی مودسته مهاجم فرانسوی و 34 ساله باشگاه کلن در آستانه انتقال به دورتموند و جانشینی سپاستین هالر می‌باشد.

* رسمی: ایسکو تا سال 2024 به سویا پیوست.

 


6 اوت

* توافق بین میکل دمسگارد و برنتفورد در مورد شرایط شخصی حاصل شد و اکنون قرارداد آماده امضا است. دمسگارد هفته آینده در انگلیس خواهد بود تا آزمایشات پزشکی را انجام دهد این آخرین مرحله کلیدی قبل از انجام معامله است. هزینه انتقال حدود 15 میلیون یورو خواهد بود.

* مارکوس آلونسو امروز بخشی از تیم چلسی نبود زیرا عقد قرارداد او با بارسلونا بسیار نزدیک است. جزئیات نهایی در روزهای آینده تکمیل خواهد شد. کالوم هادسون اودوی نیز امروز در ترکیب نیست.

* میرور: کریستیانو رونالدو معتقد است که برای بازی فردا مقابل برایتون آماده است. منابع در کارینگتون می‌گویند که او در تمرینات خیلی خوب کار کرده و به اریک تن‌هاگ گفته است که به اندازه کافی برای بازی فردا آمادگی دارد.

* اکرم کونور: میلان می‌خواهد مارکو آسنسیو را به خدمت بگیرد.

* چلسی حاضر است رقم 85 میلیونی بارسلونا‌ برای دی‌یونگ را پرداخت کند و با او یک قرارداد مناسب ببندد. اکنون دی‌یونگ در صورت خروج از بارسلونا به چلسی نزدیک‌تر از منچستریونایتد است.

* آرسنال پیشنهاد جدیدی برای پابلو ماری دریافت کرده است: هلاس ورونا قرارداد دائمی ارائه می دهد اما مونتزا برای خرید قرضی تلاش می کند در صورتی که فصل آینده در سری آ بماند. به زودی از سوی آرسنال در مورد ماری تصمیم گیری می شود اما پابلو ماری 100% آرسنال را ترک خواهد کرد.

* یوونتوس در آخر هفته برای تکمیل قرارداد فیلیپ کاستیچ با اینتراخت در تماس مستقیم خواهد بود. وستهم از اولویت بازیکن برای پیوستن هر چه سریعتر به یوونتوس آگاه است. کاستیچ بر سر شرایط شخصی با یووه به توافق کامل رسیده است. باشگاه‌ها در تماس هستند.

* چلسی پیشنهاد جدیدی برای وسلی فوفانا در روز جمعه به مبلغ بیش از 70 میلیون پوند ارائه کرده است. لستر این پیشنهاد را رد کرده است، راجرز نیز اصرار دارد که او فروشی نیست. اما چلسی مصمم است دوباره برای فوفانا تلاش کند. بازیکن 100% مشتاق انتقال به جمع آبی های لندنی خواهد بود.

* تاتنهام قصد دارد هفته آینده قرارداد دستنی اودوگی را تکمیل کند. دور جدید مذاکرات با اودینزه برای نهایی کردن توافق برنامه ریزی شده است. اودوگی به دلیل مذاکره با اسپرز در ترکیب اودینزه حضور نداشت. او یک سال دیگر قرضی می ماند.

* میکل آرتتا تایید کرد که آرسنال تلاش خواهد کرد تا خریدهای بیشتری را تکمیل کند: "ما تلاش خواهیم کرد. چند چیز وجود دارد که ما برنامه ریزی کرده ایم. ما در هفته‌های آینده تلاش خواهیم کرد. سالیبا؟ او دوباره عالی بود.

* بارسلونا در حال بستن قرارداد با مارکوس آلونسو است! بارسا و چلسی در حال نهایی کردن توافق هستند و بر روی آخرین جزئیات کار می کنند تا خیلی زود قرارداد را تکمیل کنند. گفته شده هزینه نهایی کمتر از 10 میلیون یورو خواهد بود. شرایط شخصی قبلاً سه ماه پیش توافق شده است.

 


5 اوت

رسمی: واینالدوم با قراردادی قرضی از پاری سن ژرمن به رم منتقل شد.

رسمی: جردن ورتو با 11 میلیون یورو + 4.5 میلیون پاداش از رم به مارسی پیوست.

* فابریزیو رومانو: یوونتوس در حال مذاکره با فیلیپ کوستیچ هافبک صرب اینتراخت فرانکفورت می‌باشد و حتی به توافق اولیه نیز رسیده است.

* آلمانی مدیر بارسلونا: «ما با آزپیلیکوئتا بر سر شرایط شخصی به توافق رسیدیم اما چلسی نمی‌خواست او را بفروشد. ما گزینه های دیگری داریم اما نمی توانم نامی را ذکر کنم.»

* رومانو: چلسی علاقه زیادی به پیر امریک اوبامیانگ دارد. تاد بوهلی و باشگاه در حال بررسی جزئیات احتمالی عقد این قرارداد هستند. هنوز هیچ مذاکره یا پیشنهادی وجود ندارد. بعید است که بارسلونا هم او و هم ممفیس دیپای را بفروشد بلکه فقط یکی! بارسلونا روز به روز به جذب مارکوس آلونسو، مدافع چلسی نزدیک می‌شود. شرایط شخصی از ماه می توافق شده است.

* رسمی: شین دافی مدافع ایرلندی به صورت قرضی از برایتون به فولام پیوست.

* نیوکاسل اعلام کرد که ادی هاو قرارداد بلندمدتی جدیدی برای ادامه پروژه در این باشگاه امضا کرده است.

* برندون راجرز: «وسلی فوفانا و جیمز مدیسون فروشی نیستند. این دو بازیکنان بسیار مهمی برای ما هستند. ما در شرایطی هستیم که باید تعدادی از بازیکنان را کنار بگذاریم اما این به معنای خلاص شدن از شر هر کسی بخصوص بهترین دارایی‌هایمان نیست.»

* گالاتاسرای پیشنهاد رسمی خود را به دریس مرتنز ارائه کرد: 4 میلیون یورو دستمزد خالص در هر فصل به اضافه پاداش هایی که در صورت واجد صعود گالا به لیگ قهرمانان اروپا 2023/24 فعال خواهد شد. سران گالا منتظر پاسخ نهایی هستند، در حالی که قرار است قرارداد لوکاس توریرا را تکمیل کنند.

* رسمی: مارک کوکورلا با قراردادی 6 ساله به ارزش 50 میلیون پوند + 7 میلیون متغیرات به چلسی پیوست.

* پس از تصمیم پوگبا مبنی بر عدم انجام عمل جراحی برای حضور در جام جهانی قطر، آلگری به انتخاب هافبک فرانسوی اعتماد دارد و امیدوار است او را به سرعت پیدا کند.

* پپ گواردیولا در مورد برناندو سیلوا: دوست دارم برناردو در منچستر بماند. او بازیکن بسیار خاصی است. اما نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

* گاتزتا: در دیدار تدارکاتی یوونتوس و اتلتیکومادرید مدیران درباره موراتا مذاکره خواهند کرد.

* لورنتزو لوکا مهاجم ایتالیایی با قراردادی قرضی به ارزش یک میلیون یورو با بند خرید 10 میلیون یورویی از پیزا به آژاکس پیوست.

* یانگل هررا هافبک ونزوئلایی به صورت قرضی از منچسترسیتی به خیرونا پیوست.

* پس از اتمام موفقیت آمیز تست های پزشکی، چلسی و برایتون قرار است اسنادی را برای قرارداد مارک کوکورلا امضا کنند. چلسی 55 میلیون پوند هزینه ثابت به اضافه 7 میلیون پوند پاداش پرداخت خواهد کرد.

* لوی کاویل تا ژوئن 2023 به طور قرضی به برایتون خواهد پیوست. انتظار می رود این هفته معاملات رسمی شود.

 


4 اوت

* ریکی پویگ هافبک اسپانیایی به طور دائم از بارسلونا به لس آنجلس گلکسی پیوست.

* رناتو سانچز با قراردادی دائمی از لیل به پاریسن ژرمن پیوست.

* پس از منقضی شدن قرارداد استوریج با برایتون، چلسی او را بخدمت گرفت.

* مارک کوکورلا طبق انتظار از دیروز در لندن است و اکنون در حال گذراندن تست‌های پزشکی با چلسی است. این مرحله نهایی است، سپس منتظر امضای اسناد بین باشگاه‌ها و پیوستن مارک به چلسی هستیم.

* سزار آزپیلیکوئتا تا 2024 با چلسی تمدید کرد. تاد بوهلی و توخل چندین بار با او حرف زدند تا بماند‌.

* دیلی میل: پس از رد پیشنهاد 60 میلیون پوندی چلسی توسط لستر سیتی، آن‌ها در حال بررسی این هستند که پیشنهاد دیگری برای جذب وسلی فوفانا ارائه دهند.

رسمی: الکس تلس با قراردادی قرضی و یک ساله از منچستر یونایتد به سویا پیوست.

* بیلد: تیمو ورنر برای انتقال به لایپزیش دستمزدش را کاهش می‌دهد.

* جانلوکا دی مارتزیو: سرمربی والنسیا توانسته آرتور ملو را برای پیوستن به این تیم متقاعد کند و حالا مذاکره خفاش‌ها با یوونتوس برای انتقال قرضی این هافبک برزیلی به شکل مثبتی پیش خواهد رفت.

* کریستین فالک: چلسی و منچسترسیتی علاقه زیادی به جذب جاسکو گواردیول مدافع 20 ساله و کروات باشگاه لایپزیک دارند اما این باشگاه آلمانی تمایلی به فروش مدافع خود ندارد.

* رسمی: کسپر اشمایکل با عقد قراردادی به مدت 3 سال به نیس پیوست.

* موندو: آزپیلیکوئتا در اولویت ژاوی است! بارسلونا در حال بررسی پیشنهاد نهایی برای او است. اولین پیشنهاد متئو آلمانی 3 میلیون بود، باشگاه آن را افزایش می‌دهد.

* دیلی میل: هم منچستریونایتد و هم چلسی اکنون آماده هستند تا حقوق معوق 20 میلیونی فرنکی دی یونگ را علاوه بر مبلغ کامل انتقال به بارسلونا بپردازند.

* نبیل دلیخت: اریک تن هاگ مشتاق جذب بازیکن سابق خود حکیم زیچ است، اما اعضای تیم جذب منچستریونایتد در مورد مشخصات او اتفاق نظر ندارند، بنابراین هیچ حرکتی در مورد هرگونه معامله احتمالی وجود ندارد.

* فابریزیو رومانو: نتو بارسلونا را ترک کرد و با انتقال دائمی به بورنموث پیوست.

 دیلی میل: بارسلونا به توافق شخصی کامل با برناردو سیلوا رسید.

* باشگاه های منچستریونایتد و چلسی وضعیت جذب جیمی واردی مهاجم باشگاه لسترسیتی را زیر نظر دارند ، قرارداد این بازیکن با روباه‌ها سال آینده به اتمام خواهد رسید.

* رومانو: چلسی پیشنهادی 60 میلیون پوندی برای وسلی فوفانا ارائه کرده است. پیشنهاد توسط لسترسیتی رد شده است زیرا آن‌ها بر موضع عدم فروش اصرار دارند. گفته شده که چلسی در حال آماده سازی رویکرد دیگری است، آنها می‌خواهند فوفانا را تحت فشار قرار‌ دهند و او می‌خواهد این حرکت را انجام دهد.

 


3 اوت

* رومانو: بارسلونا و ممفیس دپای نزدیک به توافق برای فسخ قرارداد هستند.

* بیلد: باشگاه لایپزیگ همچنان در تلاش برای جذب تیمو ورنر مهاجم سابق خود و فعلی باشگاه چلسی است، توماس توخل سرمربی آبی‌های لندن تمایلی به فروش این بازیکن ندارد.

* پاری سن ژرمن در حال بستن قرارداد با رناتو سانچز است زیرا مذاکرات با لیل در حال تکمیل شدن است. مبلغ انتقال حدود 15 میلیون یورو خواهد بود، شرایط شخصی از قبل بر روی یک قرارداد بلند مدت توافق شده است. هنوز‌ باقی مانده ی جزئیاتی برای توافق وجود دارد اما پاری سن ژرمن احساس می‌کند که رناتو " بالاخره به پاریس نزدیک است."

* انتقال الکس تلس به سویا انجام و تایید شد. توافق کامل بین‌باشگاه ها برای انتقالی قرضی که تا 2023 اعتبار دارد، حاصل شد. بند خرید وجود نخواهد داشت. قرارداد ها آماده شده تا در این هفته امضا شود.

* اسناد امروز بین آ اس رم و پاری سن ژرمن برای خرید جینی واینالدوم آماده می شود. رم 5 میلیون یورو به عنوان بخشی از دستمزد جینی پرداخت خواهد کرد. توافق کامل در مورد معامله قرضی با گزینه خرید دیروز شب فاش شد، فقط زمان لازم است تا رسمی شود.

* توافق تکمیل شد: ریکی پویگ با قراردادی دائمی از بارسا و سه ساله به لس آنجلس گلکسی خواهد پیوست. اسناد در حال آماده سازی است. بند درصد فروش در بند گنجانده شده است. چراغ سبز بازسا دیروز در لس آنجلس دریافت شد و اکنون فقط زمان لازم است تا رسمی شود.

* جزئیات معامله برند لنو با فولام: فولام 3 میلیون پوند هزینه ثابت شده پرداخت کرد. 2 میلیون پوند پاداش در صورتی که فولام در این فصل در لیگ برتر انگلیس باقی بماند. پاداش 2 میلیون پوندی در صورتی که فولام پس از فصل 24-2023 در لیگ برتر انگلیس باقی بماند. پاداش یک میلیون پوندی بر اساس تعداد حضور لنو در بازی‌های لیگ برتر!

* اورتون همچنان در حال مذاکره با پاری سن ژرمن بر سر انتقال ادریسا گانا گوئه است و این دو باشگاه نزدیک به توافق برای این بازیکن 32 ساله هستند.

* دیلی میل: قرارداد فیل فودن ستاره جوان منچسترسیتی به زودی به صورت بلند مدت تمدید خواهد شد.

* بیلد: منچسترسیتی پیشنهادی 80 میلیون یورویی برای جذب یوشکو گواردیول مدافع 20 ساله و کروات لایپزیگ ارائه کرد که این پیشنهاد توسط سران این تیم رد شد. این بازیکن هنوز 4 سال دیگر با باشگاه آلمانی قرارداد دارد.

* رسمی: گابریل اسلونینا گلر فصل گذشته شیکاکو فایر آمریکا با عقد قراردادی تا سال 2028 و به ارزش 18 میلیون یورو راهی چلسی شد.

* رسمی: شارل دکتلار با قراردادی تا سال 2027 از کلوب بروژ به میلان پیوست. رقم انتقال: 36 میلیون یورو 

* گازتا: پل پوگبا تحت عمل جراحی قرار نخواهد گرفت و احتمال زیاد به مدت 5 هفته از میادین دور خواهد بود.

*رسمی: چلسی و استون ویلا بر سر انتقال کارنی چوکوومکا پدیده 18 ساله انگلیسی به توافق رسیدند.

 


2 اوت

* موندو: رئال مادرید هم به رقابت برای جذب بنجامین سیسکو پیوست. بارسلونا، لیورپول چلسی، منچستریونایتد و اتلتیکومادرید به جذب این بازیکن علاقه مند هستند.

* دیلی میل: انتظار می‌رود طی این هفته مارک کوکوریا با انتقالی 60 میلیون یورویی به چلسی بپیوندد.

* دیلی میل: حقیقت تلخی که منچستریونایتد از آن آگاه شد. فرنکی دیانگ به منچستریونایتد نخواهد پیوست. در صورت خروج از بارسا او فقط چلسی را می‌خواهد.

* رسمی: دیوگو ژوتا قرارداد جدید 5 ساله‌ای با لیورپول امضا کرد.

* اسکای: چلسی به هیچ وجه مطالبات لسترسیتی را پرداخت نخواهد کرد و بیش از 80 میلیون پوند مورد نیاز برای جذب وسلی فوفانا را تامین نخواهد کرد.

* فابریتزیو رومانو: رویای بارسلونا برای جذب برناردو سیلوا روشن است، اما آن‌ها باید ابتدا فرنکی دی یونگ را بفروشند.

* رسمی: رودریگو ریکلمه وینگر اسپانیایی به مدت یک فصل به صورت قرضی از اتلتیکومادرید به خیرونا پیوست.

* مانو ساینز: همه چیز حکایت از ادامه حضور کریستیانو رونالدو در منچستریونایتد دارد.

* فوتبال لندن: انتقال مارک کوکورلا به چلسی بدون مشکل پیش می رود. این تیم می‌خواهد به سرعت معامله را ببندد، مانند آنچه در مورد انتقال کالیدو کولیبالی انجام شد.

 


یک اوت

* فوت مرکاتو: کسپر اشمایکل پس از تست‌های پزشکی روز چهارشنبه، با انعقاد قراردادی رسمی به نیس خواهد پیوست! این قرارداد 3 ساله به ارزش یک میلیون یورو خواهد بود.

* فابریزیو رومانو: چلسی برای هایجک کردن مارک کوکوریا فشار می‌آورد. امروز مذاکره مستقیم با برایتون صورت گرفت و لوی کول‌ویل مدافع چلسی می‌تواند بخشی از این معامله باشد. گفتگوها بر سر مفاد شخصی طی ساعات آینده انجام می‌شود. سیتی پیشنهاد 40 میلیون پوندی خود را افزایش نخواهد داد، این پیشنهاد از سوی برایتون رد شده بود و آنها بیش از 50 میلیون پوند برای کوکوریا درخواست کرده اند.

* گابریل زلونینا در حال حاضر در لندن است و اکنون تحت آزمایشات پزشکی قرار دارد و سپس قرارداد بلندمدتی را به عنوان بازیکن جدید چلسی امضا خواهد کرد. بیانیه باشگاه به محض تکمیل مدارک بین باشگاه ها: ارزش قرارداد 15 میلیون دلاری است همچنین شامل آپشن! زلونینا تا ژانویه به صورت قرضی در شیکاگو خواهد ماند.

* اکیپ: چلسی وقت خود را برای بهبود خط دفاعی تلف نخواهد کرد و به سرعت اولین پیشنهاد خود را به وسلی فوفانا از لسترسیتی ارائه خواهد کرد. اگر پیشنهاد مناسبی ارائه می‌شد، لسترسیتی با آگاهی از اینکه هدف فوفانا حضور در جام جهانی است، مخالفت نمی‌کند.

* نیکولو شیرا: مذاکرات پیشرفته بین رم و بلوتی برای امضای قرارداد با این مهاجم که تا سال 2025 بسته شده است.

* فابریتزیو رومانو: دیروز جلسه جدیدی برگزار شد و هنوز توافقی بین فابین رویز و ناپولی برای تمدید قرارداد وجود ندارد. قرارداد فعلی در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد. رئال مادرید فابیان را به عنوان یکی از نام‌های مورد علاقه آنچلوتی زیر نظر دارد تا تابستان آینده به عنوان بازیکن آزاد در دسترس باشد.

* دیلی میل: فرانک لمپارد از بازیکن سابق خود گیلمور می خواهد که از چلسی به اورتون بپیوندد.

* مانوئل سانز: قرارداد بریتویت با بارسلونا فسخ شد.

 


30 ژوئیه

* نیس قرار است ماتیا ویتی را با قرارداد دائمی از امپولی با مبلغ 12 میلیون یورو بعلاوه پاداش‌ها و بند فروش به خدمت بگیرد. لوسین فاوره ویتی را می‌خواست. مدافع میانی ایتالیایی هفته آینده این انتقال را تکمیل خواهد کرد.

* روبرتو فیرمینو تایید کرد که قصد جدایی ندارد: «من عاشق این تیم، شهر و هواداران هستم. من اینجا در لیورپول هستم و می‌خواهم بمانم.»

* رومانو: آاس رم منتظر چراغ سبز پاری سن ژرمن برای تکمیل قرارداد قرضی جینی واینالدوم است. 24/48 ساعت آینده برای دستیابی به توافق کامل بین باشگاه ها بسیار مهم خواهد بود. پاریس و اورتون هنوز برای گوئیه بحث می‌کنند. صحبت‌ها در مورد فرمول نهایی انتقال ادامه دارد.

* مینتزلاف، مدیر عامل لایپزیش: «ما در حال گفتگوهای خوبی با کنراد لایمر هستیم. همچنین مشخص است که ما با بایرن صحبت می کنیم. هم بازیکن و هم ما می توانیم تصور کنیم که به سال آخر قرارداد بدون تمدید آن وارد می‌شویم." 

* دور جدید مذاکرات پاری سن ژرمن با آ اس رم و اورتون برنامه ریزی شده است. مذاکرات برای انتقال قرضی جینی واینالدوم به رم در حال انجام است، آخرین مرحله بحث برای دستمزد مورد نیاز است. مذاکرات برای گانا گوئه به اورتون پیش می‌رود، PSG می‌خواهد او برود. معامله می تواند قرضی یا دائمی باشد.

* الیور کان تأیید می کند که بایرن در تابستان هیچ مهاجمی را به خدمت نمی‌گیرد: "ما قصد نداریم مهاجم جدیدی بخریم. هیچ بحثی وجود ندارد . به هیچ وجه! ما هنوز در تیم فعلی گزینه هایی داریم: چوپو موتینگ، زیرکزی و ماتییس تل جوان!

* ژاوی در مورد دی یونگ: «نمی‌دانم او می‌خواهد اینجا بماند یا نه... من هرگز پیامی به فرانکی نفرستادم. هنوز زمان وجود دارد و هنوز خیلی چیزها می توانند اتفاق بیفتند. این که او در سایر بازی‌ها به عنوان مدافع میانی بازی کرد، نشانه رفتن او نبود.

* جانلوکا دی مارتزیو: چلسی برای جذب چزاره کاسادی پیشنهادی رسمی به ارزش 8-7 میلیون یورو به اینتر ارائه داده است. اینتر می‌خواهد بند باز خرید در قرارداد گنجانده شود.

* هلنا کوندیس: بارسلونا هر کاری را انجام خواهد داد تا برناردو سیلوا را جذب کند.

* بیلد: انتقال تیمو ورنر به لایپزیش نزدیک است، بازیکن موافقت کرده که 50 درصد از حقوق خود را برای پیوستن به این تیم کاهش دهد. قرارداد قرضی با گزینه خرید بین دو باشگاه در حال بحث است.

* جان پرسی از تلگراف: نیوکاسل پیشنهاد 40 میلیون پوندی برای جذب جیمز مدیسون ارائه داد که توسط لستر سیتی رد شد. بنظر می‌رسد نیوکاسل در حال بررسی این است که پیشنهاد بهتری برای این بازیکن ارائه کند.

* غیررسمی: گابریل اسلونینا دروازه بان شیکاگو فایر با قراردادی به ارزش 15 میلیون یورو به چلسی پیوست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز