خبرگزاری کار ایران

نصرتی: اعضای کمیته فنی شفاف صحبت نکردند/ در جام جهانی وقتی برانکو چیزی می‌گفت، برخی بازیکنان آن را وتو می‌کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۵۷۹

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: وقتی برانکو چیزی می‌گفت، علی دایی آن را وتو می‌کرد. برانکو آن مقطع غنی نشده بود، ولی بعدها از تجربیاتش استفاده کرد و در پرسپولیس موفق شد.

به گزارش ایلنا، در ماه های اخیر تیم ملی فوتبال ایران دچار حواشی زیادی شده است و حتی صحبت هایی درباره تغییر سرمربی مطرح شد. اما در نهایت اسکوچیچ ماندنی شد. شرایطی که شباهت زیادی بین جام جهانی 2006 و تیم ملی کنونی ایجاد کرده است. در همین رابطه محمد نصرتی با ایلنا به گفتگو پرداخت:

 به نظر شما این صحیح است که بازیکن درباره تیم ملی نظر بدهد؟

رئیس فدراسیون مشخص نیست. این مشکلات به‌خاطر عدم استقلال در رأس فدراسیون است. وقتی فدراسیون مثل کوه پشت سرمربی تیم ملی باشد، بازیکن به خودش اجازه واکنش نمی دهد.

 نظر کمیته فنی درباره اسکوچیچ را چطور ارزیابی می کنید؟

اعضای کمیته فنی می‌توانستند بگویند اسکوچیچ چیزی را که مدنظر ما بوده است، نتوانسته ارائه کند. داشتن یا نداشتن صلاحیت برای اعضای شورای شهر یا نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کار برده می‌شود! آنها شفاف صحبت نکردند و تیم ملی را با حاشیه روبرو کردند.

به‌نظر می‌رسد مربیان کروات اقتدار لازم در برخورد با یک‌سری مسائل از جمله مواجهه با بازیکنان را ندارند.

درست می‌گویید، دلیلش این است که کرواسی به‌لحاظ سیاسی، اقتصادی و... کشور قدرتمندی نیست. اگر کارلوس کی‌روش در تیم ملی می‌تازید به‌خاطر نتیجه گرفتن بود، وگرنه من به‌خاطر دارم در مقطعی که برای صعود به جام جهانی 2014 برزیل بازی می‌کردیم، در برهه‌ای نتیجه نمی‌گرفتیم و کسی برای کی‌روش تره خُرد نمی‌کرد! برای بازی با اردن در مسابقات مقدماتی جام جهانی تنها مهدی محمدنبی همراه تیم ملی آمد و کسی برای تیم ملی ارزش قائل نبود.

تجربه کی روش در منچستر به کارش نمی آمد؟

در شرایطی که کی‌روش سرمربی تیمی مثل رئال مادرید بود و دستیار الکس فرگوسن در منچستریونایتد، وقتی نتیجه نمی‌گرفت کسی کی‌روش را حساب نمی‌کرد، اما وقتی سه بازی آخر را بردیم و در زمین کره جنوبی به جام جهانی صعود کردیم عقده‌گشایی کرد. او بعدها کمیته رسانه‌ای قوی برای خودش درست کرد و او را حمایت می‌کردند و کسی نمی‌توانست بگوید «بالای چشمت ابروست». کی‌روش رزومه پُر و پیمانی داشت، من در جام جهانی 2006 بازیکن تیم ملی بودم و می‌دیدم که وقتی برانکو چیزی می‌گفت، برخی بازیکنان آن را وتو می‌کردند. برانکو آن مقطع غنی نشده بود، ولی بعدها از تجربیاتش استفاده کرد و در پرسپولیس موفق شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز