خبرگزاری کار ایران

طیبی: از تمرینات پرکاس لذت می‌برم/ صنعت نفت فصل بعد بهتر نتیجه می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۶۲۱

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران خوب صنعت نفت انتظار داریم که زود تصمیم نگیرند.

به گزارش ایلنا، محمد طیبی در خصوص سومین فصل همکاری با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خیلی،  خیلی خوشحالم که برای سومین فصل متوالی در خدمت صنعت نفت آبادان هستم.

وی پیرامون برگزاری اردوی تیمش در بروجن عنوان کرد: خداراشکر اردوی خوبی در بروجن برگزار کردیم. تمرینات پرفشار و فشردهای را صبح و عصر زیر نظر کادرفنی پیگیری می‌کنیم. جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنیم که همچین محیطی را برای تمرینات پیش فصل فراهم کردند.

بازیکن تیم صنعت نفت آبادان گفت: با تمریناتی که زیر نظر آقای پرکاس داشتیم شرایط خودم از لحاظ روحی-روانی و بدنی خیلی خوب است. از تمرینات پرکاس لذت می‌برم، امیدواریم که امسال بتوانیم در لیگ رتبه خوبی کسب کنیم و شرمنده هواداران صنعت نفت نشویم و بتوانیم دل آنها را شاد کنیم. 

طیبی خطاب به هواداران صنعت نفت آبادان گفت: از هواداران خوب صنعت نفت انتظار داریم که زود تصمیم نگیرند. تیم ما کم کم خوب بسته می‌شود و تمرینات خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازی دوستانه‌ای که مقابل امید سپاهان پشت سرگذاشتیم، تیم خودمان را خوب دیدم و مطمئنم این تیم بهتر از فصل قبل نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز