خبرگزاری کار ایران

تا نیم فصل نمی توانم بازی کنم

خاقانی: ساپینتو در تمرینات خیلی جدی است / بازهم به دنبال رکوردشکنی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۵۱۲۵

بازیکن تیم استقلال تهران درباره مصدومیتش و وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سبحان خاقانی در گفتگو با برنامه صبح بخیر ایران درباره زمان عمل جراحی خود گفت: فردا زیر نظر دکتر رازی عمل می کنم. بعضی اوقات نمی توانم چه بگویم که بدشانسی است و در درگیری های تمرین اینطور شد. 

بازیکن جوان آبی پوشان درباره قهرمانی استقلال با فرهاد مجیدی گفت: خداراشکر سال فوق العاده ای را گذراندیم و آمار و رکوردها گویای همه چیز بود. خیلی از بابت قهرمانی خوشحال بودیم و هواداران برابر نفت مسجد سلیمان هم حمایت ویژه ای انجام دادند. 

سخت ترین مسابقه استقلال در فصل گذشته برابر کدام تیم بود؟ خاقانی در مورد این سوال عنوان کرد: چیزی که یادم است، بازی با سپاهان بود. رفت و برگشت بازی سختی بود و اذیت شدیم. بازی سنگینی بود ولی خداراشکر بازی را به قول معروف در آوردیم. 

چه مدت از میادین دور هستی؟ او در این خصوص هم گفت: من متاسفانه فردا عمل می کنم و بعد از آن ریکاوری و فیزیوتراپی انجام می دهم. نیم فصل اول را به صورت کامل از دست دادم و اگر شرایط مهیا باشد می توانم در نیم فصل دوم به ترکیب ملحق شوم.

سبحان خاقانی درخصوص پیش بینی از عملکرد استقلال زیر نظر ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: صد در صد حفظ قهرمانی خیلی سخت تر است. چون همه می گویند استقلال قهرمان شده و باید جلویش را بگیریم. حفظ و تلاش بازیکنان شاد کردن دل هواداران و حفظ قهرمانی است. آقای ساپینتو سرمربی اروپایی است و با سبکی که دارد یک چالش برای بازیکنان به حساب می آید. صد در صد یک مقدار چالش داریم ولی طوری که در تمرینات دیدم. خیلی سرمربی جدی ای هستند و به نظرم صد در صد نتیجه می گیرند. خارج از زمین را نمی دانم ولی داخل زمین مربی جدی ای هستند. با جدیتی که دارند صد در صد نتیجه می گیرند. فوتبال غیرقابل پیش بینی است اما قطعا در پایان فصل نتیجه خوبی خواهند گرفت. 

استقلال چه رتبه ای کسب خواهد کرد؟ بازیکن جوان استقلال در پاسخ به این سوال گفت: صد در صد بین سه تیم اول هستیم و شکی در آن نیست. با توکل به خدا برای قهرمانی و رتبه اول خواهیم بود. فکر نمی کنم مثل سال گذشته خیلی خاص باشد اما ما دنبال باز هم رکوردشکنی هستیم.

خاقانی در پاسخ به این سوال که چند سال با استقلال قرارداد دارد، گفت: با امسال 4 سال دیگر قرارداد دارم. 

او درباره سقف آرزوهایش گفت: سقف به نظرم نباید هیچ موقع در نظر گرفت. من هر تیمی که رونالدو در آن بازی می کرده را دنبال می کردم. واقعا منچستریونایتد را از بچگی دوست داشتم.

خاقانی درباره الگوی ایرانی خود هم گفت: آقای فرهاد مجیدی. چون با ایشان کار کردم از شخصیت شان آگاه هستم. من از بجگی لیگ ایران را دنبال نمی کردم. بعدا به صورت حرفه ای که وارد استقلال شدم الان طرفدار استقلال هستم. از بچگی لیگ های اروپایی را دوست داشتم. به اروپا فکر می کردم و هدفم آن سمت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز