خبرگزاری کار ایران

ساپینتو: این بازی در ایران بی همتا بود/ به بازیکنان گفتم داور هم نباید ما را متوقف کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۲۷۰

سرمربی استقلال در مورد برتری تیمش مقابل نساجی می‌گوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی با نساجی اظهار داشت: درباره بازی فکر میکنم چیزهای زیادی انجام دادیم و توانستیم به حریف غالب شویم و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. این بازی در ایران بی همتا بود و برای هواداران و کل ایران دوست داشتنی بود.

وی افزود: بازی قبلی هم همانطور که گفتم لایق برد بودیم ولی این امر میسر نشد. امروز قبل از بازی به بازیکنان گفتم که یک چیز متفاوت نسبت به بازی قبلی بود. گفتم اگر حتی داوران جلوی ما امروز هم پنالتی بگیرند ما نخواهیم ایستاد میجنگیم و گل می‌زنیم. از این موقعیت خیلی خوشحالم که بازیکنان خیلی خوب بدون توپ و با توپ کار کردند.

او در مورد اینکه کدام بازیکن استقلال مستحق تیم ملی هستند توضیح داد: من امیدوارم همه دعوت شوند و که هر چقدر تعداد آن ها بیشتر باشد افتخار من است و به عنوان سرمربی افتخار میکنم هم برای من و هم برای باشگاه امیدوارم از این شانس استفاده کنند.

ساپینتو در مورد حضور کی روش در ایران گفت: او سرمربی من در اسپورتینگ بود و حتی در تیم رده جوانان مربی بود. خیلی خوب می شناسم و مربی خیلی خوبی است. با تیم ملی ایران هم قبل خیلی خوب کار کرده بود و آرزو میکردیم که به ایران دوباره خوب کار کند. امیدوارم در جام جهانی هم نتایج خوبی کسب کند.

وی در مورد تعویض بابایی گفت: در اولین نیمه درد داشت اما خوب بازی کرد اما بعد از نیمه دوم نتوانست به بازی ادامه بدهد و تعویض شد.

ساپینتو با اشاره به تغییر سبک بازی در نیمه دوم عنوان کرد: حتی با ترکیب قبلی یا بعدی فرصت های بیشتر ایجاد کردیم و حتی با تیم اولیه و تعویضی ها خوب بودیم. ۱۵ موقعیت ایجاد کردیم. به خاطر دقایق نیست که تعویض ها را انجام دادم. چون سه روز پیش بازی داشتیم و بازیکنان دیگری هم لایق بازی بودند ما تعویض ها را زود انجام دادیم.

سرمربی استقلال در رابطه با شلوغی های نیمکت ها و اعتراض به داوری گفت: فکر نمیکنم چون همانطور که دیدید من کارت زرد گرفتم، پنالتی را نگرفت و در مقابل به من کارت زرد  داد. باید بیشتر به من احترام می گذاشتند. اگر نتوانیم چیزی بگوییم که این فوتبال نیست. باید داوران قبول کنند که ما هم باید صحبت کنیم. همیشه به داوران احترام می گذارم.

او در پاسخ به اینکه تعطیلی لیگ را چطور ارزیابی می‌کنید، خاطرنشان کرد: این فقط برای ما پیشرفت میکنیم این است که بخواهیم ادامه بدهیم اما این برنامه است و باید احترام بگذاریم و این برای همه یکسان است. برای بعضی از بازیکنان هم یکسری تعطیلات خواهیم داشت که خانواده خود را ببیند چون به آن نیاز دارند. بعد از آن دوباره کارها را ادامه می دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز