خبرگزاری کار ایران

حاضریم قراردادهایمان را منتشر کنیم

رجاییان: برکناری اسکوچیچ مصداق نامردی و خیانت است / فدراسیون به یک خانه تکانی اساسی نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۶۳

مدیرعامل آلومینیوم اراک درباره شرکت در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک درباره حضور در فدراسیون فوتبال گفت: من در سید مدیران عامل برای شرکت در انتخابات هیات رئیسه فدراسیون ثبت نام کرده ام که یک سری مدارک ناقص است و باید مدارکم را کامل کنم. حسم بر این است که فدراسیون فوتبال نیاز به حضور آدم های جوان تر هم دارم، آدم هایی که در بحث فوتبال هم تجربه و هم تخصص دارند، فقط خودم را نمی گویم، شاید در ادامه راه مجبور باشم انصراف بدهم. شاید هم تا آخر بمانم. به نظرم فدراسیون فوتبال نیاز به یک خانه تکانی اساسی دارد. یعنی حضور آدم های جوانی که تجربه و تخصص دارند می تواند شرایط فوتبال مملکت را عوض کند، فوتبالی که صنعت، تجارت و همه دلخوشی مردم به آن وابسته است. شما ببینید الان چند دوره است که چه اتفاقاتی بر سر فوتبال می افتد. این نابسامانی ها با یک مقدار علم، تجربه و تخصص قابلیت این را دارد که به بهترین شکل ممکن برای مردم عرضه شود. 

رجائیان درباره شایعات درخصوص تغییرات در کادرفنی تیم ملی فوتبال گفت: به نظرم نامردی کردن بازخوردی بدی دارد. اسکوچیچ در بدترین شرایط تیم ملی را تحویل گرفته است و آن موقع که هیچکس امید نداشت تیم ملی را تا این مرحله با نتایج خوب بالا آورده است. به نظرم برداشتن او حکم خیانت و نامردی را دارد. این موضوع می تواند به لحاظ روحی روانی به تیم ما ضربه بزند. بازیکنان تیم ملی هم جملگی اعتقاد دارند که با این آدم راحت تر می توانند کار کنند.

مدیرعامل آلومینیوم درخصوص دودستگی بین بازیکنان تیم میل بیان کرد: من دیدگاه خودم گفتم و از دل بازیکنان و اردو خبر ندارم. اظهار نظرم شخصی است و حس می کنم وقتی تیمی با یک مجموعه ای کار کرده و موفقیت به دست آورده است، دست زدن به آن ترکیب و ارنج فقط برای یک باخت، ما چندین برد به دست آوردیم که بعد از یک باخت بخواهیم در بازی دوستانه تغییرات ایجاد کنیم به نظرم بهانه است.

وضعیت آلومینیوم اراک چطور است؟ مدیرعامل باشگاه در پاسخ به این سوال گفت: در سال جاری هیات مدیره آلومینیوم در واقع یک تصویر جدیدی از فوتبال را به مردم استان مرکزی نشان خواهد داد. علاوه بر تیمداری بودجه ای را هم برای زیرساخت ها اختصاص داده و می خواهیم کمپ احداث کنیم و زمین های چمن را بازسازی کنیم. از این سمت رویکرد ما این است که بتوانیم درآمدزایی کنیم. تا به امروز درآمدزایی از طریق خرید و فروش بازیکن انجام نشده است. در این چند وقتی که فعالیت می کنیم این اتفاق افتاده است.

او درباره مصوبه عدم خرید بازیکن خارجی در آلومینیوم گفت: سال گذشته این مصوبه وجود داشت اما با وضعیتی که فعلا در خرید و فروش بازیکنان وجود دارد و بالا رفتن قیمت های بازیکنان دوستان را متقاعد کردیم که اگر خواستیم از ظرفیت بازیکن خارجی استفاده کنیم.

سقف را رعایت کردید؟ او در این باره گفت: قبل از اینکه این موضوع سقف پیش بیاید، در واقع خودمان برای خودمان چارچوب داشتیم و همین الان آماده هستیم که قراردادها را از پشت صندوق عقب ماشین بیاوریم و اینجا در اختیار همه مردم قرار بدهیم. مدارک و امضای کمیته نقل و انتقالات و مدیر برنامه هایی که در باشگاه ما آمدند می توانند شهادت بدهند که همه چیز قانونی پیش رفته است. چیزی که گفتم از دیدگاه باشگاه ما است و بازیکنان هم باید راضی باشند ولی حداقل اگر نصف باشگاه ها دست به چنین کاری بزنند، ما هم حاضر هستیم چنین کاری انجام بدهیم. سقف قرارداد ما زیر سقف قراردادی است که فدراسیون فوتبال تعیین کرده است.

رجاییان درباره مشکلات ورزشگاه اراک همچنین بیان کرد: باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم به نظرم در سال های گذشته سعی داشت باشگاه باشد اما فقط تیم لیگ برتری داشته است، تلاش مدیرعامل محترم شرکت آلومینیوم و هیات مدیره باشگاه این است که فعالیت به سمت استانداردها باشد. الان به وزارت ورزش می روم که با شرکت تجهیز اماکن ورزشی دیدار داشته باشم. باید ورزشگاه را به ما واگذار کنند. استادیوم در یک پروسه بلندمدت به ما واگذار شود و در مقابل ما بیاییم و زیر ساخت های مشکل دار را ترمیم کنیم.

اردوی خارج از کشور دارید؟ رجاییان در این باره گفت: نه اردوی خارجی نداریم. الان یک اردوی در تهران داریم. در اراک دوباره تمرین خواهیم کرد و چون تیم های لیگ برتری اینجا هستند و این برای ما از لحاظ هزینه ای بهتر است که برای مسابقات دوستانه به تهران بیاییم. قطعا ایران شرایط برگزاری اردو را دارد ولی نیاز است که تبلیغات بیشتری انجام شود و  سازمان میراث و گردشگری باید روی این قضیه کار کند که توریسم ورزشی بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز