خبرگزاری کار ایران

پیشنهاد جدید استقلال برای هافبک برزیلی نائوچیکو

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۰۰

استقلال که در ابتدای سال برای جذب این هافبک تلاش کرده بود، دوباره به دنبال پیشنهادی جدید است.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت برزیلی folhape، استقلال بازگشت تا به دنبال نائوچیکو برای به خدمت گرفتن ژان کارلوس باشد. باشگاهی از ایران که در ابتدای سال پیشنهاد 3.2 میلیون ریال برزیل آنها رد شده بود، به کورس بازگشت و همان مبلغ را برای خرید بازیکن شماره 10 پیشنهاد داده است. این اطلاعات توسط Globo Esporte منتشر شده است.

ژان کارلوس که در سه سال اخیر یکی از بازیکنان برجسته نائوچیکو بوده، علاقه چندین باشگاه در برزیل مانند گرمیو، بوتافوگو و حتی رقیب اسپورت را برانگیخته است. روبرتو سلوا، معاون نائوچیکو در گفتگو با folhape، تنها گفت که ژان "هدف مورد نظر چندین باشگاه است".

ژان کارلوس در سن 30 سالگی، 135 بازی برای نائوچیکو، با 35 گل به ثمر رسانده است. این ورزشکار سه عنوان را برای باشگاه به دست آورد: قهرمانی سری سی سال 2019 و قهرمانی دو بار قهرمانی لیگ برزیل در سال های 2021 و 2022.

اخیراً، به دلیل اخراج در بازی برگشت فینال ایالتی، مقابل رترو، که شامل بحثی با داور دبورا سیسیلیا نیز بود، این ورزشکار 10 بازی محرومیت برای فصل 2023 پرنامبوکو دریافت کرده است!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز