خبرگزاری کار ایران

حسن روشن: مربی استقلال هنوز نیامده بر چه اساسی قول چهار قهرمانی می‌دهد؟/ عکس‌هایی که از او می‌بینم مشخص می‌کند مربی متعادلی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۲۸۳

روشن در خصوص جلسه معارفه ساپینتو اظهار داشت: عکسی از جلسه معارفه سرمربی جدید استقلال دیدم که تنها کسی که در آن عکس مشخص نبود خود سرمربی بود.

حسن روشن پیشکسوت استقلال  در گفتگو با ایلنا، در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال اظهار داشت: فقط همین کم بود که این  آقا کنار زمین  ادا دربیاورد، کارهای عجیب و غریب کند و رفتارهایی داشته باشد که به جای بازیکنان درون زمین، هواداران استقلال را سرگرم کند.

وی افزود:  اول باید دید اصلا چه کسی این آقا را برای استقلال لقمه گرفته! باید ببینیم این فرد از چه طریقی به باشگاه معرفی شده است. باشگاهی که کمیته فنی ندارد بر چه اساسی و با اعتماد به چه کسی رفته و این مربی را انتخاب کرده؟ من که او را کامل نمی‌شناسم ولی صحبت‌هایی که درباره اش می‌شود و فیلم و عکس‌هایی که از او می‌بینم مشخص می‌کند مربی متعادلی نیست. از همان دست مربیانی است که فقط بین پرتغالی‌ها می‌توان پیدا کرد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت:  یادش بخیر! مربی سابق تراکتور یا کارلوس کی روش را فراموش نکرده ایم. رفتارهای عجیب و غریب تنها شاخصه مربیان پرتغالی است. امیدوارم این مربی برای استقلال زیاد از حد مشکل ساز نشود.

 وی عنوان کرد:  آنهایی که یک قول یک قهرمانی می‌دهند از پس آن نمی‌توانند بربیایند. این بنده خدا چه فکری کرده که به هواداران استقلال قول چهار قهرمانی داده؟ کسی که هنوز نیامده، تیم را ندیده و نشناخته بر چه اساسی قول چهار قهرمانی می‌دهد؟ این حرفها شاید برای نوجوانان ۱۴، ۱۵ ساله جذاب باشد ولی برای پیشکسوتی که در این باشگاه استخوان خرد کرده چیزی جز حرفهایی از سر بی فکری نیست. متاسفانه اگر هم حرف بزنیم بده می‌شویم.

روشن در خصوص جلسه معارفه ساپینتو اظهار داشت: عکسی از جلسه معارفه سرمربی جدید استقلال دیدم که تنها کسی که در آن عکس مشخص نبود خود سرمربی بود! جماعتی دور میز جمع شده بودند تا یک عکس یادگاری بگیرند. اصلا معلوم نبود این بنده خدا کجاست. تا به حال چنین عکسی ندیده بودیم که در یک مراسم معارفه به اندازه سه تیم فوتبال پشت سر مربی تازه وارد عکس یادگاری بگیرند. شاید آنهایی که این مربی را انتخاب کردند برای جانشین شدنش فکری در سرشان دارند که تیم استقلال را به دست چنین مربی سپردند. کسی که رفتارش کنار زمین اصلاً شبیه مربیان فوتبال نیست. نتایج سالهای اخیرش را هم که می‌بینیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا روشن وعده قهرمانی داده است، گفت: این را بهتر است از خودش بپرسید ولی کسی که حرفه ای باشد هیچ وقت به این شکل قول قهرمانی نمی‌دهد. البته او اصلا برایش مهم نیست که فحش بخورد یا نخورد. چون در نهایت سوار هواپیما می‌شود و به کشورش برمی‌گردد ولی اگر یک مربی ایرانی اینجا بود قطعاً شرایط برایش فرق میکرد. خارجی‌ها می‌آیند قرارداد می‌بندند تا پول بگیرند و در نهایت هم می‌گویند ما پِرفِشنال هستیم و حرفه ای کار می‌کنیم و حرفه ای پول می‌گیریم. من هنوز نمی‌توانم این موضوع را هضم کنم که چطور جرات کرده به طرفداران استقلال چنین قولی بدهد! وعده چهار قهرمانی پشت سر هم به هواداران استقلال یک اقدام عاقلانه نیست. به نظر می‌رسد استقلال مربی نیاورده بلکه شومن آورده تا سر مردم را گرم کند.

او در پایان گفت:  دورنمایی خوبی برای استقلال متصور نیستم با این مربی اصلاً نمی‌توان به آینده استقلال امیدوار بود. البته آرزوی ما این است که استقلال همیشه در اوج باشد اما هر کاری اصول خودش را دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز