خبرگزاری کار ایران

سومین دیدار تدارکاتی تیم ملی والیبال جوانان در اسلوونی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۴۷۶

تیم ملی والیبال جوانان ایران در دیداری تدارکاتی با تیم ملی زیر 18 سال اسلوونی موفق به شکست این تیم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران از روز دوشنبه ششم تیرماه در کشور اسلوونی آغاز شد و تا چهاردهم تیرماه ادامه خواهد داشت.

شاگردان مومنی‌مقدم در این اردو علاوه بر تمرینات توپی و بدنسازی، قرار است دیدارهایی تدارکاتی با تیم‌های زیر 20 سال اسلوونی، اتریش، بحرین و برزیل داشته باشند و تاکنون دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی زیر 20 سال اسلوونی و یک مسابقه دوستانه با تیم ملی زیر 18 سال این کشور داشته‌اند.

در دیدار روز پنج‌شنبه(نهم تیر ماه) تیم ملی جوانان ایران با تیم ملی زیر 18 سال اسلوونی که با نتیجه دو بر صفر به نفع ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید، عرشیا به‌نژاد، پوریا حسین خانزاده، یونس جوان، عرفان نوروزی، مهدی بیاتی، متین جعفری و حسین حاجی کلاته ترکیب آغاز کننده مسابقه بودند.

تیم ملی جوانان ایران در ست اول 17 بر 25 نتیجه را به زیر 18 ساله‌های اسلوونی واگذار کرد اما در ست‌های دوم و سوم با امتیاز 25 بر 15 موفق به شکست حریف شد.

عرشیا بهنژاد، پندار مومنی‌مقدم، ایلشن داوودی، سجاد جلوداریان، حسین حاجی‌کلاته، امیرمحمد گلزاده، متین جعفری، مهدی بیاتی، یوسف کاظمی، عرفان نوروزی، شایان سپهری‌فرد، یونس جوان، پوریا حسین‌خانزاده، پوریا حسین‌پور، عرفان اصغرپور، مبین نصری بازیکنان تیم ملی جوانان در این اردوی برون مرزی هستند.

امیرمهدی نفر (سرپرست)، غلامرضا مومنی‌مقدم (سرمربی)، مهران زارع، علی فتاحی و محمد منصوری (مربیان)،  پویا عزیزی (کمک مربی)، محمدهادی قاسمی (مربی بدنساز)، محسن سیاه‌دوش و سائد جدیدالاسلام (آنالیزور)، چالاک محمد رحیمی (ماساژور) و عرفان مداح (فیزیوتراپ) تیم ملی والیبال جوانان را در اردوی اسلوونی همراهی می‌کنند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای حضور شایسته در رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان 2022 آسیا آماده می‌کند که از 31 مرداد تا هفتم شهریور سال جاری در کشور بحرین برگزار خواهد شد.

همچنین در راستای پشتوانه‌سازی حرفه‌ای و قدرتمند برای سال‌های آینده تیم ملی بزرگسالان با توجه به پتانسیل خوب جوانان والیبال ایران، این تیم به عنوان نماینده ایران در جام کنفدراسیون والیبال آسیا که از 16 تا 23 مرداد برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز