خبرگزاری کار ایران

باز هم با تیمی قوی راهی مسابقات می‌شویم

مهدی پور: مشکلی بین من و یزدانی و دانشگر نیست / هواداران گل دربی دانشگر را از یاد نبرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۶۴۳

هافبک تیم استقلال تهران پس از تمدید قراردادش با خبرنگاران گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مهدی مهدی پور در گفتگو با خبرنگاران پس از تمدید قررداد گفت: خداراشکر که دو فصل دیگر با باشگاه بزرگ استقلال تمدید کردم و خیلی خوشحالم که دو فصل دیگر در خدمت هواداران هستم. امیدواریم که بتوانم برای دو فصل دیگر مثمرثمر باشم و تا جایی که در توانم باشم به تیم کمک کنم.

مهدی پور درباره استوری و واکنش سیاوش یزدانی گفت: حقیقتا چیزی که بود یک سوتفاهم پیش آمد. بین ما و محمد و سیاوش می دانیم چیز دیگری است اما سوتفاهم پیش آمد. یک استوری گذاشتم ولی جوی علیه محمد به وجود آمد که استوری من اصلا منظورم او نبود از 10 سالگی با هم دوست هستیم و چیزی که گفتم ربطی به او نداشت. من درمورد خودم صحبت کردم و خودم پیشنهاد خارجی داشتم و چیزی نیست که سیاه بازی کنم یا بازارگرمی کنم که نیازی به این مساله ندارم.

او ادامه داد: یک پیشنهادی رسیده بود که هم من و باشگاه در جریان بودیم ولی چیزی که بود می خواستم بمانم و کمک کنم. خیلی ناراحت شدم که جوی علیه دانشگر راه افتاد. خواهش دارم از هواداران. دانشگر برای باشگاه زحمت کشیده و خیلی روزهای خوبی برای تیم ساخته است. به نظرم هواداران ما تکل های محمد و گل محمد در دربی را به یاد بیاورند. باید قدردان محمد باشیم که کنار هم بازی کردیم و هم هواداران. من خیلی ناراحت شدم و تلفنی هم با هم صحبت کردیم. این جو ناخواسته پیش آمد.

بازیکن استقلال درمورد اینکه با یزدانی و دانشگر در این باره صحبت کرده یا خیر، گفت: با یزدانی هم صحبت کردیم. سال گذشته با دانشگر و یزدانی با هم بودیم و خیلی رفیق هستیم و رمز موفقیت ما یکدلی و رفاقت بوده است. سیاوش گفت که منظورش من نبودم و حقیقتا از استوری من شروع شده ولی چیزی که هست اصلا موقعی که استوری را می گذاشتم محمد در ذهنم نبود. درباره خودم استوری گذاشتم و نظر دادم و از هواداران می خواهم بابت زحماتی که محمد کشید قدردان او باشند. دیشب دیروقت با هم صحبت کردیم و هیچ مشکلی بین ما نیست. به سیاوش گفتم که قبلش صحبت کردیم و دیشب تا دیروقت صحبت کردیم و بین ما سه تا مشکلی خاصی نیفتاده است و مشکلی نیست.

بازیکن ملی پوش آبی‌ها درمورد سقف قراردادی که قرار است باشگاه‌ها رعایت کنند، اظهار داشت: تازه این را متوجه شدم و با توجه به اتفاقی که در کشورمان می افتد و تورمی که وجود دارد سقف قرارداد نمی تواند خوب باشد چون بازیکنان در سطوح مختلف باشند مگر در اروپا وجود دارد که در کشور ما وجود داشته باشد؟ قبلا هم بوده که نظرم شکل خوبی ندارد. هر کسی به اندازه توانایی هایش می تواند دستمزد دریافت کند و این نظر شخصی من است.

مهدی پور همچنین درخصوص نگرانی هواداران از روند تیم در نقل و انتقالات عنوان کرد: به نظرم من این صحبت را به هواداران بگویم. تیم ما فصل قبل چهاردهم که نشده است و رکورد زده که قهرمان شده است. به نظرم نیازی به آن صورت نداریم که 10 تا بازیکن جذب کنیم. بهترین کار ممکن این است که مدیریت در آرامش کارش را انجام می دهد که شاکله تیم را حفظ کنند. به نظرم فصل بعد استقلال باز هم با تیمی قوی راهی مسابقات می شود.

او درمورد وضعیت وریا غفوری عنوان کرد: ما هیچ کدام دوست نداریم وریا برود و با توجه به آمادگی که دارد می تواند دو سه سال دیگر بازی کند. همه دوست داریم حضور داشته باشد هم کاپیتان و هم دوست صمیمی ماست و امیدوارم کنارمان باشد و بازی کنیم.

از آجورلو درباره وضعیت وریا غفوری سوال کردید؟ مهدی پور در این باره گفت: حقیقتا صحبت کردیم ولی بهتر است فعلا در این باره حرف نزنیم.

ساپینتو می تواند استقلال را قهرمان کند؟ هافبک آبی‌ها در پاسخ به آخرین سوال اینچنین پاسخ داد: ایشان فوتبالیست بزرگی بوده و هنوز با ایشان کار نکردم نمی توانم نظر خاصی بدهم ولی فوتبالیست بزرگی بوده و رزومه خوبی هم در کارنامه سرمربیگری دارد امیدوارم یک فصل خوبی داشته باشیم و چیزی که مدنظر هواداران است را به دست بیاوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز