خبرگزاری کار ایران

جهانگیری: ما در فولادشهر شکست نمی‌خوریم/ برای گرمای بندرعباس تهمیدات ویژه‌ای داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۵۳۲

سرمربی تیم فوتبال ون پارس اصفهان گفت: ما نهایت استفاده را از میزبانی و زمین با کیفیت فولاد شهر می‌بریم. به هر حال فوتبال با کیفیت در زمین مناسب امکان‌پذیر تر است. کما اینکه ما در بیرون خانه باخت‌های زیادی نداشتیم.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال ون‌پارس نقش‌جهان اصفهان با هدایت سعید جهانگیری با پشت‌سر گذاشتن مرحله‌گروهی لیگ دسته‌دوم فوتبال کشور و قرار گرفتن در رده دوم گروه دوم با ۴۷ امتیاز مجوز حضور در بازی پلی‌آف در برابر شهرداری بندرعباس را کسب کرده و طبق قرعه‌کشی باید ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه هفتم تیرماه در بازی رفت و در ورزشگاه فولادشهر اصفهان پذیرای شهرداری باشد. همچنین دیدار برگشت سیزدهم تیرماه به میزبانی بندرعباس انجام خواهد شد تا برنده دو دیدار در مجموع راهی لیگ دسته‌اول شود. جهانگیری در آستانه دیدار حساس با حریف بندرعباسی در خصوص آخرین شرایط تیمش می‌گوید:

*مرحله گروهی برای شما در حالی تمام شد که فقط سه بار شکست را تجربه کردید و از این نظر نسبت به سایر تیم‌ها برتری دارید. عملکرد خودتان در دور گروهی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

دقیقا به موضوع خوبی اشاره کردید، داشتن سه باخت در طول ۲۶ مسابقه آمار بسیار خوبی است و نشان می‌دهد ساختار دفاعی خوبی در بخش دفاع تیمی‌مان وجود دارد.

*رقابت بسیار نزدیکی در بالا جدول گروه دو برای صعود به پلی‌آف در جریان بود اما در نهایت ون‌پارس به این مهم دست یافت. رمز موفقیت تیم‌تان چه بود که شما را از رقبا جدا کرد؟

به اعتقاد من بردن رقیبان مدعی‌مان در بازی‌های رودر رو کلید موفقیتمان بود. حقیقتا با تیم‌های بسیار سرسختی رقابت داشتیم، تیم خلیج فارس در جام‌حذفی کشور، سه تیم لیگ برتری را حذف کرده بود و با خود باوری بسیار خوبی در مقابل ما ظاهر شد، به‌طوریکه بعد از بازی‌های جام حذفی در لیگ دسته دوم هم در سه بازی متوالی به پیروزی رسیده بود؛ اما خوشبختانه در بازی رودررو این تیم را شکست دادیم، گام قدرتمند بعدی‌مان پیروزی در برابر تیم خوب شاهین بندرعامری بود که خوشبختانه این مهم نیز حاصل شد، دیگر رقیب سرسختی که پیش‌رو داشتیم نود ارومیه بود و خداروشکر این تیم را نیز در ارومیه مقابل دیدگان تماشاگران بسیار خوبش متوقف کردیم. رقیب بسیارخوب بعدی تیم شهید قندی یزد بود که خوشبختانه این تیم را نیز در بازی مستقیم شکست دادیم. بنابراین کلید موفقیت ما در این مرحله شکست رقبای اصلیمان در بازی‌های رودررو بود. 

*در پلی‌آف باید به مصاف شهرداری بندرعباس بروید. فکر می‌کنید این تیم چگونه رقیبی باشد؟

به هر حال تیمی که به پلی آف می‌رسد قطعا شایستگی‌های لازم را دارا است. تیم شهرداری بسیار خوب و با تجربه در این سطح از رقابت‌ها است که تجربه سالها حضور در لیگ یک را نیز دارد و کار دشواری مقابل آنان پیش روی خود داریم. اما به نظر مم بازی بسیار خوبی از آب درخواهد آمد. 

*ون‌پارس رکورد خیلی خوبی در ورزشگاه فولادشهر تا به امروز داشته و هرگز در این استادیوم شکست نخورده‌. این موضوع تا چه اندازه روز سه‌شنبه به شما کمک خواهد کرد؟

یکی از محاسن تیم ما قدرتمند بازی کردن در زمین خودمان است، ما نهایت استفاده را از میزبانی و زمین با کیفیت فولاد شهر می‌بریم. به هر حال فوتبال با کیفیت در زمین مناسب امکان‌پذیر تر است. کما اینکه ما در بیرون خانه باخت‌های زیادی نداشتیم.

 *گرما تیرماه بندرعباس می‌تواند در برنامه‌های شما و شاگردان‌تان خللی ایجاد کند؟

تصمیماتی برای گرمای هوا در تمرینات اتخاذ کردیم که امیدوارم این موضوع نیز خیلی اذیت‌مان نکند. در پایان امیدوارم آن تیمی که شایسته‌تر است به لیگ یک صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز