خبرگزاری کار ایران

ادعای سان: رئال مادرید در انتظار پایان همکاری صلاح با لیورپول

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۷۰۱۵

باشگاه لیورپول می‌تواند به محمد صلاح با 60 میلیون پوند اجازه جدایی دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از سان، لیورپول در حال بررسی اجازه دادن به محمد صلاح در تابستان امسال است که سادیو مانه را در راه جدایی از این باشگاه دنبال کند.

مالکان گروه فِن‌وِی اگر پیشنهادی در حدود 60 میلیون پوند دریافت کنند فروش شوکه کننده ای را در نظر خواهند گرفت و رئال مادرید غول لالیگا از جمله باشگاه هایی است که وضعیت حساس صلاح را زیر نظر دارد.

مانه این هفته با مبلغ 35 میلیون پوند به بایرن مونیخ نقل مکان کرد و لیورپول از ستاره سنگالی که تنها یک سال از قراردادش باقی مانده بود، پول به دست آورد.

سناریو مشابهی در مورد گلزن قهار مصری سرخ‌ها شروع می‌شود که می‌تواند تابستان آینده رایگان از آنجا برود.

صلاح، 30 ساله، تقریباً یک سال است که بر سر درخواست دستمزد 400 هزار پوندی در هفته برای امضای قرارداد جدید، با باشگاه در بن بست بوده است.

لیورپول دوست دارد بهترین گلزن فصل گذشته در این تیم بماند اما آنها ساختار دستمزد خود را برای نگه داشتن او در آنفیلد به هم نمی ریزند.

صلاح کمتر از 240 هزار پوند در هفته نسبت به ویرجیل فن دایک دریافت می‌کند. رئال در حال تماشای تحولات است و می‌تواند یک معامله بزرگ ارائه دهد - علیرغم رابطه عجیب این بازیکن با قهرمان اروپا طی دو فینالی که با آن‌ها رویارویی داشت.

کارلو آنچلوتی، سرمربی برنابئو معتقد بود کیلیان امباپه، مهاجم فرانسوی، قبل از اینکه مهاجم تصمیم بگیرد قرارداد جدیدی با پاری سن ژرمن امضا کند، به این تیم ملحق شده است.

رئال فکر می کرد که باید یک سال دیگر صبر کند تا صلاح را به دست آورد، اما نگرش لیورپول پس از پرداخت مبلغ 85.3 میلیون پوند برای داروین نونز، سخت تر شده است.

لیورپول می‌داند که با حفظ صلاح، یک قمار بزرگ مالی برای به دست آوردن مجدد عنوان قهرمانی انجام می‌دهد. اما آمریکایی‌ها مالک گروه فِن‌وی در امور مالی باشگاه محتاط هستند و ممکن است تصمیم بگیرند که پول را بگیرند و باشگاه را اداره کنند - اگرچه آنها از فروش صلاح به رقبای لیگ برتری خودداری می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز