خبرگزاری کار ایران

ارمغانی: مشکلاتی و اشتباهات را باید برطرف کنیم/ دو بازی تدارکاتی با تیم FMP خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۵۲۲

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: امیدوارم این بازی‌های دوستانه به ما کمک کند تا ما بتوانیم به صورت نهایی مشکلات و اشتباهاتی که در دفاع و حمله کار تیمی وجود دارد را برطرف کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی بسکتبال آقایان ایران در آستانه اعزام به اردوی تدارکاتی صربستان  در خصوص وضعیت آمادگی تیم ملی اظهار داشت: در حال پشت سر گذاشتن هفته چهارم اردوهای آمادگی تیم ملی هستیم. در سه هفته اول هدف ما این بود تمرینات تاکتیکی و فیزیکی جهت آمادگی و شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی انجام بدهیم.

ارمغانی اضافه کرد: خداراشکر این کارها خیلی خوب انجام شد، بچه‌ها خیلی خوب تلاش و تمرکز کردند و من فکر می‌کنم به آن اهدافی که می‌خواستیم برسیم تا حدود زیادی رسیده‌ایم. البته هنوز مشکلاتی وجود دارد که داریم روی آن‌ها کار می‌کنیم. در این سه هفته، ۳ بازی بسیار خوب با تیم ایران نوین انجام دادیم که به ما کمک کرد تا بتوانیم تیم آماده‌تر شود و مشکلات آن را پیدا و روی آن‌ها کار کنیم.

او در ادامه عنوان کرد: در حال حاضر به اردوی صربستان خواهیم رفت و یک هفته در بلگراد تمرین می‌کنیم. در این مدت با تیم FMP که یکی از تیم‌های سوپر لیگی صربستان است و امسال در فینال سوپر لیگ بازی می‌کند دو بازی دوستانه انجام خواهیم داد. من امیدوارم این بازی‌ها به ما کمک کند تا ما بتوانیم به صورت نهایی مشکلات و اشتباهاتی که در دفاع و حمله کار تیمی وجود دارد را برطرف کنیم و یک تیم آماده را به قزاقستان و سوریه ببریم، انشاالله بتوانیم دست پر برگردیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز