خبرگزاری کار ایران

خدادادی: اتفاقات پیرامون تیم ملی برایم حواشی ایجاد کرد/ داوری در بسکتبال اصفهان دستاوردهای ماندگاری ثبت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۱۰۶

بازیکن تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان گفت: فصل گذشته پر از چالش و اتفاقاتی بود که به خاطر شرایطم در تیم ملی برایم پیش آمد.از لحاظ روحی در فشار قرار داشتم؛ اما با توجه به تجربه‌ای که دارم فشار روانی خودم را کنترل کنم

خدادادی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص آخرین شرایط خود در فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت:  فصل گذشته پر از چالش و اتفاقاتی بود که به خاطر شرایطم در تیم ملی برایم پیش آمد. باتوجه به این اتفاقات و چالش‌‎هایی که برایم اتفاق افتاد و از لحاظ روحی در فشار قرار داشتم؛ اما با توجه به تجربه‌ای که دارم  فشار روانی خودم را کنترل کنم و توانستم به تیم باشگاهی خودم بازگردم و با قدرت به کار خودم ادامه بدهم و خوشبختانه مشکلات مانعم نشد.

وی افزود: قبلاً هم عضو نفت پالایش آبادان بودم و با فضای این تیم آشنایی داشتم.  امسال با فراغ بال به این تیم رفتم و عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتم. تقریباً تنها تیمی بودیم که با توجه به متمرکز برگزار شدن مسابقات به شهر تهران رفت و آمد می کردیم. البته با توجه به کرونا و پروتکل‌های بهداشتی عادت کرده بودیم.  انصافاً شرایط تیم پالایش نفت آبادان خوب وحرفه‌ای بود. تا کنون ۶۰ درصد قرارداد را دریافت کردیم و ۴۰ درصد آن قرار است در هفته‌های جاری پرداخت شود. نفت تنها تیم دولتی است که هفت یا هشت سال در بسکتبال بانوان فعال است. همه موارد درخواستی مسئولان و بازیکنان تیم اجرا می شود  منتهی با کمی تاخیر! شاید دلیل این تاخیرها به دلیل دولتی بودن باشگاه نفت است که باید پروسه اداری آن طی شود. 

بازیکن تیم پالایش نفت آبادان در خصوص کیفیت لیگ برتر بسکتبال بانوان، عنوان کرد: در فصل گذشته به خاطر شرایط انتقال فدراسیون یک مقدار از نظر پخش زنده و مساله کیفیتی لیگ افت کرد. امیدواریم با استقرار فدراسیون جدید و رییسی که خودش از جنس بسکتبال و حتی در سطح ملی شرایط بازیکنان ملی پوش را تجربه کرده  است، شاهد رشد و پویایی کل بسکتبال کشور از جمله لیگ برتر بسکتبال بانوان باشیم. علاوه بر این وقتی سه سال تجربه بازی در تیم‌های باشگاهی اصفهان را دارم، آنجا شاهد عملکرد خیلی خوب  هیات بسکتبال استان اصفهان تحت نظر آقای داوری بودم. 

وی افزود: قبل از شروع دوران کاری آقای داوری، تیم های بسکتبال استان اصفهان با افت مواجه شده بودند اما در دوره کاری ایشان با انجام اقدامات حساب شده مانند جذب اسپانسرهای  خوب، تیم‌های خیلی زیادی از استان اصفهان به لیگ دسته یک و حتی سوپر لیگ صعود کردند. با کارها و تلاشی که از او در گذشته سراغ دارم، قطعا در مدیریت فدراسیون هم می‌توانند اثرات ماندگاری به جا بگذارند. برای مثال در لیگ برتر بانوان وقتی هر تیم اجازه جذب تعداد محدودی ملی‌پوش بسکتبال را داشته باشد،‌ جذابیت لیگ بیشتر خواهد شد. 

خدادادی در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد قصد ورود به دنیای مربیگری را دارد، عنوان کرد: روحیه‌ام طوری است که به آموزش علاقه زیادی دارم. حتی زمانی که در تیم‌های مختلف کاپیتان بودم، مربیان تیم‌هایم لطف داشتند کنترل مسائل بازیکنان جوان در درون زمین را به بنده واگذار می‌کردند. دارای مدرک درجه ۲ داوری و درجه یک مربیگری هستم. با این وجود هنوز درباره ورود به این حوزه تصمیم نگرفته‌ام.

وی افزود:  بعد از اینکه در  کلاس آموزشی مرحله یک فیبا در فدراسیون شرکت کردم، بر حسب علاقه ام به مقوله آموزش و به روزرسانی اطلاعاتم در کلاس خیلی فعال بودم.

خدادادی تصریح کرد: خانم حسن نایبی از من خواستند که در هیئت بسکتبال قزوین اطلاعاتم را طی یک کلاس آموزشی در اختیار مربیان قرار دهم که با دیده منت پذیرفتم. اما فکر می‌کنم در مقطع کنونی هنوز می‌توانم به دوران بازیگری خودم ادامه بدهم.  قزوین در بسکتبال می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. این نوید را به بازیکنان جوان هم می‌دهم که با تمام تلاشم برای بازیکن سازی و معرفی استعدادهای جدید تلاش کنم تا آنها هم در مسیر قهرمانی و سطح اول بسکتبال کشور قرار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز