خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی: مربیگری حمیداوی؟ شیطنت مجازی است/ شاید شهرخودرو به شهر دیگری منتقل شود/ هواداران سپاهان فقط با قهرمانی راضی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۵۷۰

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو گفت: مربیگری حمیداوی در فضای مجازی مطرح شد. این حواشی جدید نیست قبلاً هم در مورد شهرخودرو شاهد شیطنت‌های از این دست بودیم.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با ایلنا، پیرامون آخرین وضعیت همکاری‌اش با شهرخودرو اظهار داشت: فعلاً بحث همکاری یا ادامه همکاری‌ام با باشگاه شهرخودرو مطرح نیست. ابتدا تکلیف باشگاه باید روشن شود. ابتدای امر این بحث مطرح است که مدیران و اعضای هیات مدیره باشگاه با مسئولان شهر مشهد صحبت کنند. اگر واقعاً در این شهر قصد حمایت از تیم را نداشته باشند، شاید اصلا تیم به شهر دیگری منتقل شود. 

وی افزود: وقتی در لیگ برتر بودیم یکسری حمایت‌هایی از شهرخودرو دریغ شد. مثلاً اجازه همکاری اسپانسرها به تیم داده نشد. قاعدتاً اعضای هیات مدیره و مدیرعامل روی این موارد فکر می کنند تا اتفاقی که در لیگ برتر افتاد، در لیگ دسته یک تکرار نشود. البته قبلاً مسئولان تیم اعلام کردند که اگر در مشهد کسی قصد خرید تیم را داشته باشد، باشگاه شهرخودرو برای این مسئله آمادگی دارد.

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد حمیداوی قصد دارد هدایت شهرخودرو را در لیگ دسته یک به عهده بگیرد، عنوان کرد: این مسائل در فضای مجازی مطرح می‌شود. این حواشی جدید نیست قبلاً هم در مورد شهرخودرو شاهد شیطنت‌های از این دست بودیم. 

سیدصالحی در خصوص شاریط تیم فوتبال سپاهان و خروج ستاره‌های این تیم عنوان کرد: موفقیت یک تیم به اسم‌ بازیکن‌‌هایش نیست. بلکه به تیم بودن  آن بستگی دارد. آقای ساکت سالهاست که در حوزه مدیریت فوتبال فعال و کارش را بلد است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت عدم توافق احتمالی با مربیان خارجی، رسول خطیبی گزینه مناسبی است، اذعان داشت: این مسئله به نگاه باشگاه و مدیران آن بستگی دارد. باید ببینیم باشگاه سپاهان چه اهدافی را برای خود ترسیم کرده است. به هر حال چون هواداران سپاهان فقط با قهرمانی رضایت خاطر پیدا می کنند، امیدوارم بهترین‌ها برای این تیم رقم بخورد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز