خبرگزاری کار ایران

شایعات نقل و انتقالات استقلال: وضعیت دو بازیکن مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۰۶۵

وضعیت دو بازیکن تیم استقلال تهران برای فصل آینده مشخص شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پس از رد پیشنهاد همکاری باشگاه استقلال توسط الکس نوری، جستجو برای انتخاب سرمربی جدید این تیم همچنان ادامه دارد. همراه با شایعات درباره سرمربی، در مورد نقل و انتقالات آبی‌ها گمانه‌زنی‌های متفاوتی شکل می‌گیرد. شایعات و اخبار پیرامون استقلال طی ساعات اخیر را در ادامه مشاهده می‌کنید:

توافق با کاوه رضایی!

طبق اعلام رسمی باشگاه استقلال کار پیوستن سجاد شهباززاده به این تیم تمام شده و حالا آنها کاوه رضایی را هم می‌خواهند. بر اساس شنیده‌ها مذاکرات با این بازیکن سابق استقلال و تیم ملی به خوبی پیش رفته و اگر مشکل خاصی پیش نیاید طی روزهای آینده خبر استقلالی شدن کاوه رضایی هم رسانه‌ای می‌شود.

 

مجیدی از استقلال بازیکن نمی‌گیرد

 

پس از انتقال مجیدی به باشگاه الاتحاد کلبا شایعاتی شکل گرفت که او تصمیم دارد بازیکنانی از جمله کوین یامگا را جذب کند و اکنون مشخص شده که او هیچ بازیکن ایرانی‌ای را از استقلال جذب نخواهد کرد.

 

وریا غفوری: با من تماس نگرفته‌اند

در حالی که عنوان شده بود از باشگاه با کاپیتان برای تمدید قرارداد تماس گرفته شده اما وریا غفوری این موضوع را تکذیب کرد و اظهار داشت: "این موضوع صحت ندارد چرا که از باشگاه استقلال با بنده هیچ تماسی نگرفته اند."

 

صادقی آبی‌پوش می‌شود؟

با جدایی رسمی سعید صادقی از گل‌گهر، او در روزهای آینده تیم آینده‌اش را از بین استقلال، پرسپولیس یا حتی سپاهان اصفهان انتخاب خواهد کرد که گفته می‌شود شانس آبی‌پوشان پایتخت برای به خدمت گرفتن او بیشتر از بقیه است تا بتوانند قهرمانی خود را تکرار کنند.

وضعیت مرادمند و یزدانی مشخص شد

بر اساس گفته فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال تهران محمدحسین مرادمند اگر از سربازی کاملا ترخیص شود به استقلال برمیگردد. همچنین سیاوش یزدانی اگر در دکترا در مرحله دوم قبول شود باید دید می‌تواند از معافیت تحصیلی استفاده کند یا نه، فعلا هر دو بازیکن ملوان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز