خبرگزاری کار ایران

دکتر صالحی امیری با سفیر ایران در مجارستان ملاقات کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۵۵۹

دکتر صالحی امیری و هیات همراه عصر امروز با استقبال سفیرایران و مسئولین ورزش مجارستان وارد بوداپست شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک به همراه دکتر نصراله سجادی مشاور عالی  و فرید فتاحیان مدیر واحدبین الملل کمیته ملی المپیک به دعوت همتای مجاری خود و در پاسخ به سفر وی به کشورمان به بوداپست مجارستان  سفرکرده بود در میان استقبال حمیدرضا نافذ عارفی سفیر ایران در مجارستان ، علی اکبر شیریان هماهنگ کننده  و‌مسئولان ورزش این کشور وارد بوداپست شد.
 
رییس کمیته ملی المپیک با حضور در سفارت و دیدار با سفیر کشورمان ابراز داشت:بدون تردید افزایش تعاملات ورزشی نقش بسزایی در توسعه مناسبات فرهنگی دو کشور دارد و دو کشور ایران و مجارستان همواره ارتباطات ورزشی خوبی با یکدیگر داشته اند.
 
در ادامه حمیدرضا نافذ عارفی سفیر ایران در مجارستان ضمن اشاره به همه گیری کرونا و محدودیت های ناشی از این‌همه گیری در کلیه زمینه ها و به خصوص ورزش تاکید کرد ، قطعا سفر دکتر صالحی به مجارستان می تواند زمینه ساز اتفاقات خوبی در ورزش دو کشور باشد ضمن آنکه سفارت هم هر آنچه در توان داشته باشد در همین راستا کمک کند.
 
در این نشست که پیتر باچا نایب رییس فدراسیون کشتی مجارستان نیز حضور داشت وی ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از تعاملات بیشتر با ورزش ایران به خصوص رشته کشتی اظهار داشت : هدف ما از ارتباط با ایران توسعه روابط موثر ورزشی و رشد در برخی رشته ها مثل کشتی است . 
 
وی در ادامه خاطرنشان کرد ، ایران در رشته کشتی آزاد و مجارستان در رشته کشتی فرنگی می توانند شرکای خوبی بود و همکاری مطلوبی با یکدیگر داشته باشند بخصوص که این همکاری می تواند در بسیاری از رشته های دیگر صورت پذیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز