خبرگزاری کار ایران

حضور صالحی امیری در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم فدراسیون بولینگ و بیلیارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۳۸۴۱

رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم سید هادی سلطانزاده ، شهید مدافع حرم فدراسیون بولینگ وبیلیارد حضور پیدا کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از کمیته ملی المپیک؛ دکتر صالحی امیری در مراسم گرامیداشت سیدهادی سلطانزاده شهید فدراسیون بولینگ و بیلیارد ضمن قدردانی از بانیان این مراسم بیان کرد: قدردانی می کنیم از بانیان این مجلس خصوصا هاشم اسکندری، فدراسیون بولینگ و بیلیارد، وزارت ورزش و جوانان که خیر و برکت را به در خانه ما آوردند.

شهدا مقام والایی دارند و همه ما به توجه شهدا نیاز داریم و‌ این ما هستیم که توسل می جوییم تا شهدا ما را شفاعت کنند.      

رییس کمیته ملی المپیک افزود : برگزاری چنین مراسمی اثراتش از هزاران مراسم دیگر بیشتر است چرا که درچنین مجالسی ما میهمان یک شهید هستیم امروز هم میزبان ما سیدهادی سلطانزاده است و حضور پدر و برادر سیدهادی در این مراسم باعث می‌شود که این عزیزان بین ما و این شهید بزرگوار واسطه شوند.

دکتر صالحی امیری در ادامه اظهار امیدواری کرد که به برکت این روزهای عزیز و دعای شهدای بزرگوار همه پلشتی‌ها از همه ما دور شود.

فضیلت برگزاری چنین مراسم هایی از ده ها مراسم و شام و ضیافت والاتر است. چه کاری خوبی را فدراسیون بولینگ و بیلیارد انجام داده که میزبان چنین مراسمی شده است. از پدر شهید سلطانزاده می خواهیم که بانی خیر شوند و شافی جامعه ورزش قرار گیرند.

دکتر سجادی همیشه قدرشناس جامعه شهدا بوده و هستند. در این دنیا همه چیز فانی است و تنها امور الهی است که باقی می ماند. امیدوارم هادی سلطانزاده هدایت کننده و شفاعتگر ما قرار گیرد.

دکتر صالحی امیری در بخش هایی که درباره شهدا صحبت می کردند برای لحظاتی اشک ریختند و حال هوای خاصی را به مراسم بخشیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز