خبرگزاری کار ایران

رحمتی: از یک ماه پیش به باشگاه برنامه داده بودم / نفرات جدیدی به کادرفنی آلومینیوم اضافه می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۹۹۶

سرمربی تیم آلومینیوم اراک اعلام کرد برخی از بازیکنان این تیم طی ۴۸ ساعت آینده قراردادشان را تمدید خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیدمهدی رحمتی پس از تمدید قرارداد با آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر پس از فکر می‌کنم سه ماهی که در باشگاه بزرگ آلومینیوم بودیم شرایط به گونه‌ای رقم خورد که قرارداد ما ادامه دار باشد، سال جدید را قرارداد داشتم اما با توافقی که بین طرفین انجام شد قراردادم را یک سال دیگر هم تمدید کردم تا دوساله شود. 

او ادامه داد: درباره قرارداد بازیکنان باید بگویم که سعی کردیم که به دلیل شرایطی که الان در نقل و انتقالات وجود دارد پله پله جلو برویم. تعداد اسامی یکسری از بازیکنان را در اختیار باشگاه قرار دادم که به امید خدا در همین ظرف ۴۸ ساعت آینده تمدید کنند و آن بازیکنانی هم که مدنظر داریم سعی می‌کنیم مرحله به مرحله به باشگاه اعلام کنیم که در این بازار بازیکنانی که نیاز داریم جذب کنیم. در مورد شروع تمرینات هم باید بگویم که برنامه از یک ماه پیش در اختیار باشگاه گذاشته بودم و از چهارم تیرماه تمرینات را شروع می‌کنیم.

با کادرفنی فصل گذشته ادامه می‌دهید؟ رحمتی در پاسخ به این سوال گفت: همکاران عزیزم در کنارم هستند ولی نفرات جدیدی هم به تیم ما اضافه می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز