خبرگزاری کار ایران

رحمتی: به قراردادم با آلومینیوم اراک پایبندم/ به باشگاه برنامه سال بعدم را دادم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۵۵

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: در وهله اول از لطف هواداران استقلال تشکر می کنم ولی باید یاد بگیریم حرفه‌ای باشیم و به قراردادمان پایبند باشیم. به دنبال منفعت و منافع خودمان نباشیم. من با آلومینیوم اراک قرارداد دارم و به آن پایبند هستم.

به گزارش ایلنا، سید مهدی رحمتی در نشست خبری پس از  بازی آلومینیوم اراک و سپاهان در هفته سی‌ام لیگ برتر، اظهار داشت: بعد از یک سال سخت و یک لیگ فرسایشی به همه خسته نباشید می‌گویم. همه تیم‌ها با اتفاقات بزرگ و کوچکی مانند جا به جایی تاریخ بازی‌ها، نزدیکی و فشردگی بازی‌ها دست و پنجه نرم کردند. 

وی افزود: همانطور که روی ما فشار بوده، روی اصحاب رسانه هم برای انعکاس اخبار و شرایط بازی ها فشار بوده و به شما خسته نباشید می گویم. خیلی خوشحالم که بعد از دوران بازیگری و دوبار حضور به عنوان مربی و سرمربی با تیم ها، روز به روز پیشرفت را در سپاهان می بینم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدوارم روزی تمام تیم های باشگاهی ایران به همین اندازه حرفه ای و رو به پیشرفت باشند و سالها در آسیا و ایران در بالاترین سطح باشند. اینجا یادآور روزهای شیرینی برای من هست. سه سال در سپاهان بودم. پیشرفت این باشگاه را که می‌بینم خیلی خوشحالم. به دوست عزیزم نویدکیا بابت ساختن تیم به این خوبی تبریک می گویم. این تیم فقط دنبال فوتبال بازی کردن است. می‌دانستیم مصدومان و محرومان زیادی دارد اما بازی خوبی را به نمایش گذاشت. ما نسبت به بازی‌ قبل تغییر و تحول کم داشتیم و به همین دلیل یک مقدار خستگی مفرط بازیکنان ما را گرفته بود. خداراشکر می‌کنم که کل مجموعه دو تیم سلامت از زمین خارج شدند. 

رحمتی در ادامه عنوان کرد: این نتیجه‌ای که برای تیم آلومینیوم به دست آمده است، نتیجه یک کار جمعی بوده است. از مسئولین و هئیت مدیره باشگاه و کادرفنی قبلی که برای تیم خیلی زحمت کشیده بودند و در پروسه فوتبال همیشه این اتفاق در آن دخیل هست. شرایطی برای باشگاه رقم خورده بود که 13 یا 14 بازی تیم نتوانسته بود، برنده باشد. بعد ما به باشگاه اضافه شدیم و فکر می‌کنم برای یک تیم که سال دوم حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند، رتبه تک رقمی و آن هم به خاطر بازی رو در رو و حضور در فینال جام حذفی، اتفاق خیلی مهم و خوبی است. این نشان می‌دهد تیم آلومینیوم اراک شخصیت بزرگ شدن را دارد و راه درستی را طی می‌کند.

وی درباره برنامه‌اش برای فصل بیست و  دوم لیگ برتر گفت: فکر می‌کنم حدود 20 روز قبل بود که برنامه‌هایم را خدمت هیئت مدیره باشگاه، کارخانه و مدیرعامل باشگاه ارائه دادم. قرار بود بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده تمدید شود. با توجه به اینکه در این برهه آخر سال تیم در جام حذفی به شکلی کار کرد که مشتری زیاد دارند. بازیکنان آزاد ما که قطعاً خواهان زیاد دارند. حتی آنهایی که با ما قرارداد دارند خواهان زیاد دارند. تمام هدف ما حفظ تیم فعلی و اضافه کردن چند بازیکن برای تقویت نقاط ضعف تیم است. انشاالله لیگ بعد را که فاصله کمی با لیگ فعلی دارد، را با قدرت شروع کنیم.

وی در مورد دستیارانش عنوان کرد: من دستیار ندارم و این عزیزان همکارانم هستند. پارسال با خود من در شهرخودرو بودند. از ان ها تشکر می کنم. خیلی زحمت کشیدند. نقش خیلی تاثیرگذاری در کسب این نتایج داشتند. واقعا با تمام وجود تمام وقتشان را گذاشتند و هر کمکی از دستشان بر می آمد انجام می دادند. بخش رسانه ای تمام وقت کار کردند. طبق برنامه ریزی باشگاه پیش رفتیم. مجموعه کاملی داشتیم که تحت فشار و شرایط سخت این نتایج را گرفتیم. از بازیکنانم تشکر می کنم که با تمام وجودشان خودشان را به همه بازی ها رساندند.

رحمتی گفت: سپاهان چندین و چند بازیکن مصدوم داشت اما من امروز همه بازیکنانم را در اختیار داشتم . حتی با مصدومیت های کوچکی که داشتند خودشان را رساندند و به تیم کمک کردند.

وی در خصوص استعفای مجیدی از استقلال و اینکه اگر پیشنهادی از این باشگاه ارائه شود قبول می کند، گفت: من یکسال دیگر با آلومینیوم قرارداد دارم.

سرمربی آلومینیوم اراک در مورد اینکه به عنوان یکی از گزینه های ایرانی استقلال مطرح است،  اظهار داشت: در وهله اول از لطف هواداران استقلال تشکر می کنم ولی باید یاد بگیریم حرفه‌ای باشیم و به قراردادمان پایبند باشیم. به دنبال منفعت و منافع خودمان نباشیم. من با آلومینیوم اراک قرارداد دارم و به آن پایبند هستم.

رحمتی گفت: از بازیکنان و مجموعه باشگاه آلومینیوم تشکر میکنم و امیدوارم تعطیلات خوبی داشته باشند. امیدوارم جوری شرایط رقم بخورد که در اولین روز بعد از تعطیلات تمام بازیکنان مدنظرمان در تمرین حاضر باشند تا برای لیگ بعد حضور قدرتمندی داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا هنوز همه چیز به نفع او در جریان است، گفت: خدارا صدهزار مرتبه شکر، در جریان است.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره شیرین‌ترین خاطره‌اش از سپاهان گفت: دوباری که با تیم سپاهان قهرمان شدیم و برد بازی سپاهان و الشباب سخت‌ترین بازی بود که اینجا برنده شدیم و توانستیم از گروه‌مان در لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز