خبرگزاری کار ایران

گرت بیل:‌ من زیاد گلف بازی نمی‌کنم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۷۸۲

بیل پاسخ منتقدان را به خاطر مصدومیت‌های احتمالی در رئال مادرید پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، گرت بیل، ملی پوش اهل ولز که در تابستان امسال وارد فهرست بازیکنان آزاد می شود، اصرار دارد که بیش از حد به سرگرمی ها و مشکلات تناسب اندام او پرداخته شده است.

گرت بیل منتقدانی را که در طول 9 سال حضور در رئال مادرید به طور منظم به بازی بیش از حد گلف و مصدومیت متهم می کردند، مورد انتقاد قرار داد.

بیل هرگز عشق خود را به گلف پنهان نکرده اما او معتقد است هرگز آنقدر که برخی می‌گویند علاقه مند به این بازی نبوده و آنقدرها هم مصدوم نیست؛ آن گونه که برخی رسانه ها می خواهند او را وارد حاشیه کنند.

این بازیکن 32 ساله که در حال حاضر در لیگ ملت‌ها با ولز حضور دارد، به خبرنگاران درباره انتقاداتی که در این سال‌ها با آن روبه‌رو بوده، گفت: "من برای بازی‌های زیادی در اسپانیا در دسترس بوده‌ام اما گاهی اوقات شما این کار را نمی‌کنید. اگر انتخاب نشوید، بنابراین مردم تصور می‌کنند شما مصدوم شده‌اید. این تصوری است که مردم فکر می‌کنند من زیاد گلف بازی می‌کنم، در حالی که واقعاً این کار را نمی‌کنم. مردم فکر می‌کنند که من خیلی آسیب دیده‌ام، اما در واقع اینطور نیستم. مشکل این است که مردم آنچه را که می‌خوانند باور می‌کنند و این روایت یا تصویری را ایجاد می‌کند که همیشه اتفاق می‌افتد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز