خبرگزاری کار ایران

مذاکره اسدی با فولاد خوزستان/ قدم‌های نکو برای تیم مدعی قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۳۷۱

بازیکن فصل گذشته پرسپولیس در حال مذاکره با باشگاه فولاد خوزستان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا اسدی در روز پنجم شهریور ماه سال 1400  به پرسپولیس پیوست. این بازیکن نتوانست عملکرد خوبی در این تیم داشته باشد و از سوی هواداران تیمش و رسانه‌ها با انتقادات زیادی روبرو شد.

قرارداد اسدی و پرسپولیس به پایان رسیده و بعید است که کادرفنی سرخپوشان خواهان ادامه حضور او باشند. 

در شرایط فعلی از فولاد خوزستان به عنوان یکی از تیم‌های خواهان او یاد می‌شود. باتوجه به اینکه نکونام در فصل گذشته لیگ برتر بازیکنان مازاد و ناموفق سرخابی‌ها را به خدمت گرفت و توانست از آنها به خوبی بهره بگیرد، دور از ذهن نیست که دوباره قصد تکرار این مسیر را داشته باشد. 

ضمن اینکه نباید فراموش کرد آرش رضاوند یکی از مهره‌های خط هافبک فولاد به صورت قرضی از استقلال راهی این تیم شده بود. بعید است که آبی‌پوشان رضایتنامه وی را برای فولاد صادر کنند.  

با این اوصاف بعید نیست که برای پُر کردن جای خالی رضاوند، فولاد قصد استفاده از اسدی را داشته باشد.

پیش از این سعید آقایی، سیامک نعمتی و احسان پهلوان هم مذاکراتی با فولاد داشته‌اند و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد، بعید نیست که شاهد انتقال آنها به فولاد خوزستان باشیم. 

گفتنی است جواد نکونام پیش از این اعلام کرده بود در فصل بیست و دوم لیگ برتر قصد دارد تیم مدعی قهرمانی بسازد و برای این منظور تلاش کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز