خبرگزاری کار ایران

شکرریز: هنوز محرومیت آسیایی سرخابی‌ها لحاظ نشده است/ اظهارات غیرشفاف و اسناد مخدوش باعث ایجاد مشکلات شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۳۶۳

کارشناس حقوقی ورزش ایران گفت: فصل گذشته به دلیل کامل نبودن مدارک، اظهارات غیر واقع و غیر شفاف همچنین اسناد مخدوش نتوانستیم حاضر باشیم، اما آن فصل جز محرومیت های ما محسوب نمی شود. در واقع از فصل های بعد عواقب انضباطی درنظر گرفته می‌شود.

آرش شکرریز در گفتگو با ایلنا، در خصوص استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا در فصل بعدی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: اول باید ببینیم که فصل آینده به دلیل برگزاری جام جهانی، لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد یا خیر؟ به فرض برگزاری در سال‌های آتی، هنوز کمیته انضباطی AFC در خصوص این دو تیم تصمیم گیری نکرده است. 

وی افزود: فصل گذشته به دلیل کامل نبودن مدارک، اظهارات غیر واقع و غیر شفاف همچنین اسناد مخدوش نتوانستیم حاضر باشیم، اما آن فصل جز محرومیت های ما محسوب نمی شود. در واقع از فصل های بعد عواقب انضباطی درنظر گرفته می‌شود. این محرومیت می‌تواند تا 2 سال هم ادامه داشته باشد. زمان برگزاری جلسه انضباطی حتما به دو باشگاه اعلام می‌کنند که لوایح خود را ارائه کنند و به فرض بهترین دفاع ممکن و پذیرش آن شاید بتوان محرومیت را به یک فصل کاهش داد. این کار خیلی دشوار به نظر می‌رسد.

کارشناس حقوقی ورزش ایران درباره زمان اجرای محرومیت‌های سرخابی‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: باید به هواداران حقیقت را  اعلام کرد. علاوه بر رفع نقص مواردی که کنفدراسیون فوتبال آسیا لحاظ کرده، این محرومیت حتی می‌تواند یکی از دلایل کاهش انگیزه مجیدی برای ادامه همکاری با استقلال باشد. چرا که امکان حضور در لیگ قهرمانان آسیا نبود و عملاً امکان تجربه جدید نداشت.  به فرض که امسال به دلیل جام جهانی، مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برگزار نشود. از اولین فصلی که مسابقات برگزار شود محرومیت‌های سرخابی‌ها لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز