خبرگزاری کار ایران

شرط نکو برای هدایت استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۴۸۹

سرمربی فولاد خوزستان برای ادامه راهی مربیگری‌اش شرط خاصی دارد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در 16 آبان ماه سال 1400 سرمربی فولاد خوزستان شد. فولاد با هدایت او  در سوپرجام قهرمان شد و در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول گروه C به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد تا تنها نماینده ایران در ادامه مسابقات باشد. این در حالی است که او سال گذشته هم قهرمان جام حذفی شده بود.

او در نشست خبری بعد از بازی شهرخودرو در هفته پایانی لیگ برتر اعلام کرد که فعلاً استراحت می‌کند و در جلسه‌ای که با گرشاسبی داشته، شرایط مدنظرش را برای ادامه همکاری با فولاد اعلام کرده است. در صورتی که شرایط برایش فراهم باشد او در فولاد خواهد ماند. کاپیتان سابق تیم ملی در ادامه مسیر مربیگری‌اش قصد دارد، قهرمانی لیگ برتر را تجربه کند و برای این منظور بجنگد.  

شرط نکو برای هدایت استقلال

طبیعتاً تیمی که خواهان کسب قهرمانی است بازیکنان، دستمزد و امکاناتی در همان سطح نیاز دارد. در صورتی که فولاد از فراهم کردن شرایط برای نکو عاجز باشد، طبیعی است که این سرمربی جوان راهی تیم دیگری شود. در همین حال استقلال با وجود قهرمانی، با استعفای سرمربی خود همراه شد. آجورلو با نکونام سابقه همکاری دارد و این دو از زمان پاس رابطه نسبتاً خوبی دارند؛ اما شرط نکونام(تیم در حد قهرمانی) به قوت خودش باقی است. 

هر چند معرفی سرمربی خارجی هم با دشواری‌های خاص خودش همراه است. مشکل شناخت از فوتبال ایران و بازیکنان استقلال، مسئله انتقال پول و دستمزد سرمربی و ارائه امکانات حرفه‌ای اینها مسائلی است که پیش پای مدیرعامل استقلال قرار گرفته است. در این میان نام استراماچونی هم مطرح بود که از طریق استوری اینستاگرامش هرگونه مذاکره با آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

شرط نکو برای هدایت استقلال

نکو این روزها در دبی حضور دارد و با همبازی‌های سابقش در تیم ملی دیدار و عکس منتشر می‌کند. باید دید در پایان آجورلو چه کسی را جایگزین فرهاد مجیدی خواهد کرد؟ قطعاً فارغ از نام سرمربی بعدی، جانشین مجیدی با  فشار دو مسئله مواجه است: مدافع عنوان قهرمانی و رکوردهای فصل گذشته.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز