خبرگزاری کار ایران

پلی آف جام جهانی قطر

پیش بازی ولز - اوکراین: کدام تیم با ایران همگروه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۹۳۱۳

تیم های ولز و اوکراین در مسابقه پلی آف جام جهانی قطر از ساعت 20:30 امشب به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، تماشاگران تیم میزبان در استادیوم کاردیف سیتی مطمئناً پشت سر آنها خواهند بود، اما ولز می‌داند که بیشتر طرفداران فوتبال در جهان اوکراین را تشویق خواهند کرد.

کمی بیش از دو ماه پیش، اژدها مدیون گرت بیل شد که در مرحله نیمه نهایی پلی آف مقابل اتریش دو گل به ثمر رساند تا تیمش را به دور بعدی سوق بدهد.

اکنون ولز تنها 90 دقیقه با کسب سهمیه جام جهانی برای دومین بار پس از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی در سال 1958 فاصله دارد. ولز به دنبال آن بود که در بازی دوستانه چهارشنبه با لهستان، 10 بازی متوالی بدون شکست را پشت سر بگذارد که در نهایت با نتیجه 2-1 شکست خورد.

با این حال، ولز از این فرصت استفاده کرد و به تعدادی از بازیکنان کلیدی خود قبل از بازی حساس امشب استراحت داد، در حالی که ولز در هر یک از هفت بازی اخیر خود به گل رسیده بود، هرچند در هر پنج بازی آخر حداقل یک گل دریافت کرده بود.

با این حال، خاک ورزشگاه خانگی به طور سنتی با اژدها مهربان است، زیرا آن‌ها از زمان شکست مقابل دانمارک در نوامبر 2018، 18 بازی بدون شکست را در مقابل هواداران خود پشت سر گذاشته‌اند، اما اوکراین اخیراً در مورد برتری در خاک این تیم تلاش کرده است.

اوکراین با شرکت در اولین مسابقه رقابتی خود از زمان آغاز درگیری‌ها در کشورشان در اوایل سال جاری، کار قابل توجهی را در تمرکز بر تلاش‌های خود در زمین انجام داد تا همپدن پارک را ساکت کند و با عبور اسکاتلند به حضور در جام جهانی نزدیک‌تر شود.

شاگردان الکساندر پتراکوف با علم به این که روز یکشنبه مجموعه خوبی از هواداران بی طرف در کنار آن‌ها خواهند بود، برای دومین بار به عنوان یک کشور مستقل پس از صعود به یک هشتم نهایی جام جهانی سال 2006، در آستانه صعود به جام جهانی هستند.

هر کدام از تیم‌های برنده امشب، جای خالی گروه B را با انگلیس، ایران و ایالات متحده پر می‌کنند و اوکراین بدون شکست در هشت بازی از زمان شکست انگلیس در یورو 2020 وارد فینال پلی‌آف می‌شود، اگرچه آنها فقط یک کلین شیت داشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز