خبرگزاری کار ایران

رسمی: فیفا روسیه را از پلی آف جام جهانی قطر کنار گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۶۱۳۸

فیفا به صورت رسمی تأیید کرد تیم ملی فوتبال روسیه از مسابقات پلی آف جام جهانی قطر کنار گذاشته شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فیفا، امروز، دفتر کمیته سازماندهی فیفا تصمیمات کلیدی را در رابطه با بازی های پلی آف اروپا برای جام جهانی 2022 قطر پس از مشورت با یوفا و انجمن های عضو فیفا اتخاذ کرد.

 الف) تعویق بازی اسکاتلند و اوکراین

 در 3 مارس 2022، اتحادیه فوتبال اوکراین به فیفا نامه نوشت و درخواست کرد که بازی(های) مقدماتی آن به دلیل عدم امکان سازماندهی سفر و تمرین یک تیم در شرایط فعلی، تغییر کند.

پس از مشورت با یوفا و چهار اتحادیه عضو شرکت کننده در مسیر A پلی آف مقدماتی اروپا، به اتفاق آرا در روحیه همبستگی با پذیرش این درخواست موافقت شد. بازی اسکاتلند و اوکراین که ابتدا برای 24 مارس 2022 برنامه ریزی شده بود، اکنون به پنجره موجود ژوئن موکول می شود و در نتیجه، دیدار برنده اسکاتلند - اوکراین و ولز - اتریش نیز به همین پنجره موکول خواهد شد.

همچنین توافق شد که بازی بین ولز و اتریش طبق برنامه در 24 مارس 2022 باقی بماند. برنامه های جایگزین برای تیم های آسیب دیده در پنجره مارس توسط طرف های مربوطه بررسی می شود. به همین ترتیب، جزئیات بازی‌های تغییر زمان‌بندی شده در زمان مقرر اعلام می‌شود و زمانی که این جزئیات نهایی شد، تقویم مسابقات بین‌المللی ماه ژوئن برای تیم‌های مربوطه تطبیق داده می‌شود.

ب) صعود لهستان به فینال در مسیر B

علاوه بر این، پس از تصمیم 28 فوریه 2022 که به طور مشترک با کمیته اجرایی یوفا اتخاذ شد، مبنی بر تعلیق همه تیم‌های روسی از حضور در مسابقات فیفا و یوفا تا اطلاع ثانوی، دفتر کمیته سازماندهی فیفا تصمیم گرفت که لهستان یک صعود دریافت کند. فینال مسیر B قرار است در 29 مارس 2022 برگزار شود و در آن آن‌ها با برنده بازی سوئد و جمهوری چک روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز