خبرگزاری کار ایران

سیدعباسی: مشکلی بابت بازی در تهران نداریم/ یک لشگر مصدوم داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۴۳۴

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با لشگر‌ی از آسیب دیده‌ها مواجه هستیم. خیلی از بازیکنان خودمان را فردا در اختیار نداریم.

 به گزارش ایلنا،‌ داود سیدعباسی در نشست خبری پیش از بازی شهرخودرو و فولاد خوزستان در هفته سی‌ام لیگ برتر اظهار داشت: بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. تیم خوب فولاد با توجه به شرایط جدول و اینکه هفته آخر لیگ است برای آنها اهمیت زیادی دارد. برای ما هم اهمیت بالایی دارد چرا که فرصتی است تا جوانان همینطور با تجربه‌های تیم توانایی خودشان را نشان بدهند.  توانایی های خودشان برای لیگ بعدآماده شوند.

وی افزود: با لشگر‌ی از آسیب دیده‌ها مواجه هستیم. خیلی از بازیکنان خودمان را فردا در اختیار نداریم. اما فرصتی است که بسیاری از بازیکنان توانایی خودشان را نشان بدهند.  محسن ربیع خواه، احسان حسینی و محمدرضا فلاحیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. شاید بعضی بازیکنان از قلم افتادند اما باز هم مصدوم داریم. ضمن اینکه حسین حیدری معلوم نیست به بازی فردا برسد. آقای رضا ناصحی و سید مهدی سیدصالحی از اعضای کادر به این دلیل که در بازی قبل اخراج شدند، در این بازی آنها را در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در پاسخ به این سوال که آیا با این تیم ادامه همکاری می‌دهد، تصریح کرد:آدم به امید زنده است. اگر بخواهی در حال بمانی فقط خودتان را اذیت می‌کنید. باید از اتفاقات و خاطره بد درس بگیرید  و آن را کنار بگذارید. فکر می کنم فوتبال خراسان این پتانسیل را دارد که دو نماینده در لیگ برتر داشته باشد.مسئولین شهرخودرو برنامه خودشان را برای فصل بعد اعلام کردند و قطعاً با تمام امکانات قصد دارند با شهرخودرو ادامه بدهند.

وی افزود:  اینکه چه اتفاق دیگری برای شهرخودرو خواهد افتاد کسی از فردای خودش خبر ندارد. امیدوار هستم. من قراردادم امسال با شهرخودرو تمام می شود  و از یک دقیقه بعد خود خبر ندارد. ابتدای فصل وقتی پیشنهاد همکاری شد قصد ادامه همکاری داشتم. اما حالا نه! فعلاً بازی فردا تمام شود تا ببینیم چه پیش خواهد آمد. 

سیدعباسی ادامه داد: به اندازه کافی در برنامه های مختلف بحث شد. در تخصص و حوزه اختیارات من هم نیست. به هر حال باید این اشتباهات پوشانده شود اگر بخواهد شهرخودرو حضور قوی داشته باشد باید کارشناسی شود. استان خراسان  اگر می‌خواهد نماینده در فوتبال کشور داشته باشد، آنها هم باید کارشناسی کنند. اگر اراده‌ای هستند باید مشکلات شهرخودرو را کارشناسی کنند.

وی درباره برگزاری بازی شهرخودرو و فولاد در تهران گفت: تصمیمی است که باشگاه گرفته است. به هر حال دستگردی هم ورزشگاه خوبی است و چمن خوبی دارد. قبلاً هم خدمتتان صحبت کردم. مشکلی بابت زمین بازی در ورزشگاه ثامن نداشتیم. هتل ما نزدیک ورزشگاه بود و از نظر ایاب و ذهاب مشکلی یا بهانه‌ای نداشتیم. اگر بحث ورزشگاه امام رضا(ع) را مطرح کردیم به این خاطر که حیف بود با چنین امکاناتی حما نتوانیم بازی کنیم. اگر نه دیگر برای تیم ما فرقی ندارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در پایان گفت: خلاصه از اسب افتادیم از اصل نیفتادیم. فردا بهترین بازی را به نمایش خواهیم گذاشت چون می دانیم در جدول اهمیت زیادی دارد. چرا که ما در چنین شرایطی بودیم انتظار داشتیم تیم های دیگر با تمام وجودشان بازی کنند. ما هم فردا با تمام وجود بازی خواهیم کرد و بازیکنان متعهد هستند. فرصت خوبی برای جوانان برای ارائه توانایی شان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز