خبرگزاری کار ایران

مالک جدید باشگاه میلان معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۳۷۰

این قرارداد به دنبال قهرمانی در سری آ انجام می‌شود و چرخش تحت مالکیت سرمایه‌گذاران فعال را محدود می‌کند.

به گزارش ایلنا، نزدیکان به باشگاه میلان گفتند که الیوت مدیریت فعلی باشگاه با فروش آث میلان ایتالیا به گروه سرمایه گذاری آمریکایی RedBird Capital در قراردادی 1.2 میلیارد یورویی موافقت کرده است که به حضور چهار ساله این شرکت در تجارت ورزشی پایان می دهد.

منابع اضافه کردند که قرارداد آث میلان، که چرخش خود را تحت مالکیت الیوت با کسب عنوان قهرمانی این فصل در لیگ برتر حرفه‌ای ایتالیا در سری آ محدود کرد، روز چهارشنبه اعلام خواهد شد.

خرید RedBird، به رهبری بانکدار سابق گلدمن ساکس، جری کاردیناله، کمتر از یک سال پس از خرید تقریباً 10 درصد از سهام Fenway Sports Group، شرکت هلدینگ مالک باشگاه فوتبال لیورپول و بیسبال حرفه ای بوستون رد ساکس صورت می گیرد.

برای کاردیناله، این معامله پرمخاطب ترین خرید او در ورزش خواهد بود و به شرکت او مالکیت باشگاهی را می دهد که هفت بار قهرمان اروپا شده است.

به گفته افراد نزدیک به باشگاه، طبق شرایط این قرارداد، الیوت سهام اقلیت در آث میلان را حفظ خواهد کرد و احتمالاً یک صندلی در هیئت مدیره خواهد داشت. این فروش پس از یک فرآیند چند ماهه انجام می شود که طی آن الیوت چندین خریدار از جمله شرکت Investcorp بحرین را به دنبال داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز