خبرگزاری کار ایران

شرکت سرمایه‌گذاری بحرینی به دنبال خرید باشگاه میلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۹۴۹

نشریه بلومبرگ خبر داد باشگاه میلان با پیشنهادی میلیارددلاری برای فروش سهامش مواجه شده است.

به گزارش ایلنا و به نقل از بلومبرگ، گفته می شود که بزرگترین مدیریت دارایی جایگزین خاورمیانه در حال مذاکره انحصاری برای خرید آث میلان ایتالیا، قهرمان هفت دوره فوتبال اروپا که زمانی متعلق به سیلویو برلوسکونی بود، است.

به گفته افراد مطلع، اینوست‌کورپ (Investcorp)، با حمایت صندوق مستقل ابوظبی (Mubadala Investment Co)، در حال مذاکره با گروه الیوت برای خرید باشگاه به ارزش 1 میلیارد یورو (1.1 میلیارد دلار) است. نمایندگان اینوست‌کورپ، الیوت و باشگاه میلان از اظهار نظر در این خصوص خودداری کردند. کمپانی اینوست‌کورپ، یک مدیریت جهانی محصولات سرمایه گذاری جایگزین، برای مشتریان خصوصی و سازمانی است. این شرکت که در سال 1982 تأسیس شد، دفاتری در نیویورک، لندن، بحرین، ابوظبی، ریاض، دوحه، بمبئی و سنگاپور دارد.

کمپانی الیوت در سال 2018 پس از اینکه مالک قبلی لی یونگ‌هونگ چینی تعهدات مربوط به بدهی را نپذیرفت، کنترل آث میلان را به دست گرفت. از تیم‌های بزرگی مانند چلسی در انگلیس گرفته تا تیم‌هایی با طرفداران بین‌المللی کمتر، مانند استاندارد لیژ در بلژیک و جنوا در ایتالیا، باشگاه‌های فوتبال اروپا در تیررس شرکت‌های سرمایه‌گذاری هستند که به دنبال بازدهی پایدار هستند.

پول پخش تلویزیونی همچنان به این ورزش سرازیر می شود و با برگزاری جام جهانی در سال جاری، احتمال معاملات بیشتری وجود دارد. اینوست‌کورپ در تلاش برای افزایش دارایی های تحت مدیریت از حدود 40 میلیارد دلار فعلی به 100 میلیارد دلار، دارایی های خود را از ایالات متحده به قاره آسیا گسترش داده است. این صندوق سال گذشته پس از گذشت تقریباً چهار دهه از بورس بحرین خارج شد. شرکت سرمایه گذاری مبادله 20 درصد از سهام اینوست‌کورپ را در سال 2017 به دست آورد.

از زمانی که شرکت سرمایه گذاری مبادله در سال 2015 شرکت اینوست‌کورپ را بر عهده گرفت، محمد الاردی، رئیس اجرایی، یک استراتژی رشد را راه‌اندازی کرد که دارایی‌های تحت مدیریت شرکت را بیش از چهار برابر کرد. از دیگر سرمایه گذاری های اینوست‌کورپ در ایتالیا می توان به برندهای گوچی، ریوا و داینیز اشاره کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز