خبرگزاری کار ایران

5 جایگزین ملی پوشان استقلال؛ صادقی و رفیعی در لیست تیم ملی؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۸۰۹

سرمربی تیم ملی باید 5 بازیکن جدید به جای خط خورده‌های استقلال به تیم ملی دعوت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فهرست تیم ملی هفته گذشته از سوی اسکوچیچ اعلام شد و با وجود لغو شدن اردوی کانادا قرار است به زودی برنامه جایگزین مشخص و اعلام شود.

روز گذشته باشگاه استقلال درخواست حضور بازیکنان ملی پوش خودش را در بازی آخر فصل و جشن قهرمانی مطرح کرد که با مخالفت اسکوچیچ روبرو بود و پس از آن بحث این مطرح شد که این نفرات در جشن قهرمانی حاضر باشند و در ترکیب اصلی آبی ها برای بازی حضور پیدا نکنند. با وجود اینکه توافقی در این خصوص صورت گرفته بود ولی استقلال به آن پایبند نبود تا اینکه سرمربی تیم ملی تصمیم جدی در این خصوص بگیرد و 5 استقلالی حاضر در فهرست خودش را خط بزند، حسین حسینی، امیرحسین حسین‌زاده، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی و عارف غلامی ملی پوشانی بودند که اسکوچیچ به دلیل حضور در بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان از آنها استفاده کرد.

از آنجایی که بازیکنان استقلال دیر به اردوی تیم ملی فوتبال ایران ملحق شدند، اسکوچیچ هر 5 ملی پوش استقلال را خط زد. حمید استیلی سرپرست فدراسیون فوتبال این خبر را در حاشیه مجمع فدراسیون فوتبال تایید کرد.

بررسی‌ها حاکی از آن است که پیام نیازمند، مهدی شیری، سعید صادقی، سروش رفیعی و آرمین سهرابیان جایگزین این بازیکنان شدند. همچنین سیدمهدی حسینی، بازیکن مس رفسنجان هم قرار است به اردو اضافه شود.

قرار است تیم ملی به زودی عازم اردوی قطر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز