خبرگزاری کار ایران

سوپر جام یوفا 2022 چه زمانی و کجا برگزار می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۷۰۰۰

مسابقه سوپرجام یوفا بین تیم های رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه رئال مادرید شنبه شب فینال لیگ قهرمانان اروپا را برد، اکنون تیم هایی را می شناسیم که در سوپرکاپ یوفا 2022 بازی خواهند کرد. این بازی بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت خواهد بود و بازی در 10 آگوست برگزار خواهد شد.

سوپر جام یوفا 2022 کجا برگزار می‌شود؟

در سال‌های اخیر، یوفا به دنبال این بوده که بازی سوپرجام را به شهرها و استادیوم‌هایی ببرد که معمولاً میزبان فینال لیگ قهرمانان یا لیگ اروپا نیستند. سوپر جام یوفا در چند سال گذشته در تفلیس، تروندهایم، اسکوپیه، تالین، استانبول، بوداپست و بلفاست برگزار شده است.

در سال 2022، سوپر جام یوفا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت در ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلاند برگزار خواهد شد. این مکان که میزبان بازی‌های المپیک تابستانی 1952 بود، ظرفیت 36200 نفر را دارد و تنها مکانی بود که تا پایان مرحله برای انتخاب کاندید شد.

سوپر جام یوفا 2022 چه زمانی برگزار می‌شود؟

این بازی روز چهارشنبه 10 آگوست از ساعت 21:00 CEST برگزار می شود. در بریتانیا، ساعت 20:00 BST است. این بازی همزمان با فصل گذشته برگزار می شود، حتی اگر برخی لیگ ها در سال 2022 به دلیل جام جهانی زمستانی زودتر لیگ خود را شروع خواهند کرد.

آیا رم می تواند در سوپر جام یوفا 2022 بازی کند؟

حتی اگر رم امسال یک جام اروپایی را نیز به دست آورد، با بالا بردن اولین لیگ کنفرانس، این باعث نمی شود که در سوپرجام یوفا شرکت کنند. اگرچه صحبت‌هایی در مورد گسترش رقابت‌ها به‌منظور بازی برندگان لیگ اروپا و لیگ کنفرانس برای حق تقابل با قهرمان لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد، اما هنوز اینطور نیست.

بنابراین، این دیدار بین قهرمان لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید و قهرمان لیگ اروپا، آینتراخت فرانکفورت برگزار می شود. این اولین حضور باشگاه آلمانی در سوپرجام یوفا خواهد بود، در حالی که این هفتمین حضور رئال مادرید خواهد بود. لوس بلانکوس از حضورهای قبلی خود در این تورنمنت چهار برد و سه شکست کسب کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز