خبرگزاری کار ایران

تن هاگ: خوب بودن برای من کافی نیست / باید سخت کار کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۶۰۱

تن هاگ قول داد استانداردهای منچستریونایتد را پس از یک فصل وحشتناک افزایش دهد.

به گزارش ایلنا، اریک تن هاگ قول داده که استانداردهای منچستریونایتد را پس از فصل 2022-2021 افزایش دهد.

منچستریونایتد در ماه آوریل تن هاگ را به عنوان سرمربی دائمی جدید خود تأیید کرد و او رسماً پس از آخرین بازی فصل این باشگاه در روز یکشنبه، جانشین رالف رانگنیک شده است.

سرمربی سابق آژاکس در سلهارست پارک حضور داشت و شیاطین سرخ مقابل کریستال پالاس متحمل شکست یک بر صفر شدند که باعث شد آنها به رتبه ششم لیگ برتر سقوط کنند.

تن هاگ در اولین مصاحبه رسمی خود به عنوان سرمربی منچستریونایتد در MUTV گفت: "اول، شرایط فعلی را بپذیرید، اما یک سال پیش هم بدانید، این باشگاه، این تیم دوم لیگ برتر بود. پتانسیل وجود دارد و اکنون به ما بستگی دارد که آن را بیرون بیاوریم. این یک فرآیند است، زمان می برد، اما من متقاعد شده ام که به نقطه ای می رسیم که موفقیت را به دست آوریم. ما باید سخت کار کنیم و این باید بر اساس آن فلسفه و استراتژی درست باشد."

مرد هلندی می خواهد شیاطین سرخ به بازی "فوتبال خارق العاده" برگردند و می گوید که از همه اعضای تیمش حداکثر مطلق را می خواهد. او گفت: "ما می‌خواهیم باعث افتخار هواداران شویم. دوم اینکه، البته در این لحظه هستیم، وضعیت فعلی بدیهی است که خوب نیست. این یک چالش بزرگ است. من می‌خواهم تیمی بسازم که برای یکدیگر می‌جنگند، متحد هستند و به نتیجه می‌رسند. همچنین ما در تئاتر رویاها بازی می کنیم. ما می خواهیم سرگرم شویم - اما در نهایت، هدف این است که فوتبال فوق العاده ای بازی کنیم. اگر نمی توانیم فوتبال فوق العاده بازی کنیم، هنوز باید برنده شویم. من از خودم توقعات زیادی دارم و این چیزی است که از تیمم نیز می خواهم. آنها باید با هم همکاری کنند و باید هر روز بهترین تلاش خود را انجام دهند. من می گویم برای من خوب به اندازه کافی خوب نیست. ما برای نتایج بهتر اینجا هستیم."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز