خبرگزاری کار ایران

اینتر به دنبال میلان؛ لیورپول پشتِ سر سیتی

یکشنبه هیجان انگیز اروپا؛ نبرد سرخابی‌ها برای قهرمانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۸۷

سرنوشت قهرمان لیگ جزیره و سری آ ایتالیا امروز با نبرد سرخابی‌ها تعیین خواهد شد.

به گزارش ایلنا، روزهای یکشنبه برای فوتبالدوستان در سراسر جهان موقعیت تماشای بازی‌های بزرگان فوتبال را ایجاد می‌کند اما این یکشنبه در کنار بازی بزرگان یک تفاوت محسوس هم دارد. نتایج مسابقات امروز دو قهرمان را مشخص خواهد کرد. از یک سو تاج و تخت لیگ جزیره و نبرد منچسترسیتی و لیورپول و از طرف دیگر رویای فتح اسکودتو میان دو تیم همشهری اینتر و میلان. در کنار کسب عنوان قهرمانی نکته مشترک امروز لیگ انگلیس و ایتالیا، نبرد سرخابی‌ها برای بالا بردن جام است.

*جام در میلان؛ رنگ شادی قرمز یا آبی؟

هفته سی و هشتم سری آ ایتالیا با برگزاری دو بازی همزمان از ساعت 20:30 دقیقه دنبال می‌شود. هواداران اینتر در ورزشگاه سن سیرو شاهد دیدار تیم‌شان با سمپدوریا هستند و میلان در بازی خارج از خانه مهمان ساسولو است. در جدول شاگردان پیولی با 83 امتیاز صدرنشین و شاگردان اینزاگی با 2 امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارند. اینتر برای کسب قهرمانی غیر از کسب پیروزی و امیدواری به شکست میلان راهی ندارد. در آن طرف میلان مقابل ساسولو تیم رده دهم جدول قرار می‌گیرد. طبق آمار میلان در هر 5 مسابقه قبلی سری آ برنده از میدان خارج شده اما اینتر مقابل بلونیا شکست را تجربه کرد.

نکته مهم این است که بعد از این قهرمانی یک بخشی از هواداران شاد می شوند و بخش دیگر در یک قدمی جام باید حسرت و افسوس را تجربه کنند. اینتر در فصل جاری توانست با شکست یووه قهرمان کوپا ایتالیا(جام حذفی) شود و از این نظر یک قدم نسبت به میلان جلوتر است.

*جرارد معادله مهم قهرمانی سرخابی‌ها

لوگوی لیگ جزیره نشاگر شیری است که تاج بر سر دارد. اصطلاحاً هر تیمی که در لیگ انگلیس جام را بالای سر ببرد صاحب تاج و تخت می‌شود. هفته پایانی لیگ جزیره از ساعت 19:30 امروز با رقابت منچسترسیتی و لیورپول برای قهرمانی همراه است. سیتی با 90 امتیاز صدرنشین و لیورپول تنها با یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول جای گرفته است. شاگردان گواردیولا به مصاف استون ویلا خواهند رفت. استون ویلا 45 امتیاز در رده چهاردهم جدول جای گرفته؛ ویلا در 2 هفته آخر لیگ 2 برد کسب کرده و از نظر روحی شرایط نسبتاً خوبی دارد. نکته مهم اینکه هدایت ویلا را استیون جراردی به عهده دارد که دوران بازیگری‌اش به عنوان کاپیتان، در لیورپول عنوان قهرمانی را تجربه نکرده بود.

اما روی دیگر سکه قهرمانی در لیگ جزیره، یورگن کلوپ آلمانی است. قرمزپوشان بندرآنفیلد در ایستگاه پایانی خود به مصاف ولوروهمپتون می‌روند که به گرگ‌ها معروف هستند. گرگ‌ها تا کنون 51 امتیاز کسب کرده و در رده هشتم لیگ جای دارند. مهمان امروز آنفیلد در حالی جو سنگین این ورزشگاه را تجربه می‌کند که در 5 مسابقه اخیر خود 3 شکست و 2 تساوی کسب کرده و خیلی روحیه خوبی ندارد.  باید دید در نهایت روبان دور جام لیگ جزیره چه رنگی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز